arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

سطح بالای تهدیدات تروریستی در بریتانیا

معاون رییس پلیس انگلیس گفت: در حال حاضر سطح تهدید تروریستی در بریتانیا همچنان شدید است و تفاوتی با سال ۲۰۱۴ نمی‌کند.او از مردم خواست تا هوشیاری خودشان را همچنان بالا نگه دارند و تاکید کرد نیروهای امنیتی و پلیس به سختی تلاش می‌کنند تا حملات تروریستی را خنثی و متوقف کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک مقام ارشد پلیس انگلیس گفت: کشور همچنان با سطح بالای تهدید تروریستی روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک دین هایدون، معاون رییس پلیس انگلیس گفت: در حال حاضر سطح تهدید تروریستی در بریتانیا همچنان شدید است و تفاوتی با سال ۲۰۱۴ نمی‌کند.

او از مردم خواست تا هوشیاری خودشان را همچنان بالا نگه دارند و تاکید کرد نیروهای امنیتی و پلیس به سختی تلاش می‌کنند تا حملات تروریستی را خنثی و متوقف کنند.

اندرو پارکر، رییس سرویس امنینی ام آی ۵ انگلیس گفت: از زمان حمله سال گذشته در مکان موسوم به پل لندن نیروهای امنیتی بریتانیا هرماه یک توطئه تروریستی را متوقف کرده‌اند.

این در حالی است که اتحادیه اروپا هم از سال ۲۰۱۵ سطح تهدید تروریستی را بالا دانسته است. سال گذشته انگلیس شاهد تعدادی حمله تروریستی از جمله حمله مارس سال ۲۰۱۷ به پل وست مینستر و اطراف پارلمان در لندن بود. یک حمله دیگر نیز یک کنسرت را در مه ۲۰۱۷ هدف قرار داد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان