arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

نتانیاهو: روابط ما با برخی کشورهای عربی تقویت شده است

نتانیاهو، مسئله ایران را دغدغه مشترک اسراییل و کشورهای عربی دانست و گفت: این مسئله موجب تقویت هرچه بیشتر روابط ما با این کشورها شده است.نتانیاهو روز گذشته در چارچوب سفر اروپایی خود وارد برلین شد و با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز دیدار و گفتگو کرد. او قرار است راهی فرانسه شود و از آنجا نیز به انگلیس برود و با مقامات این کشورها نیز پیرامون مسئله ایران گفتگو و رایزنی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان دیدار خود با صدراعظم آلمان تاکید کرد که روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی به طور چشمگیری تقویت شده است.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مسئله ایران را دغدغه مشترک رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی دانست و گفت: این مسئله موجب تقویت هرچه بیشتر روابط ما با این کشورها شده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تصریح کرد که تحولاتی در منطقه در جریان است و به زودی روابط رژیم صهیونیستی با این کشورها از مسئله خطر ایران نیز فراتر خواهد رفت.

از سوی دیگر، ده‌ها نفر از فعالان آلمانی روز گذشته در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو به برلین در مقابل مقر پارلمان این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی حضور نتانیاهو در برلین را محکوم کرده و خواستار آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود شدند.

آنها همچنین پرچم‌های فلسطین و در کنار آن تصویر شهید رزان نجار، پرستار فلسطینی که روز جمعه گذشته به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در مرز غزه به شهادت رسید، در دست داشتند.

نتانیاهو: روابط ما با برخی کشورهای عربی تقویت شده است

نتانیاهو روز گذشته در چارچوب سفر اروپایی خود وارد برلین شد و با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز دیدار و گفتگو کرد. او قرار است راهی فرانسه شود و از آنجا نیز به انگلیس برود و با مقامات این کشورها نیز پیرامون مسئله ایران گفتگو و رایزنی کند.

نظرات بینندگان