arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

پیش بینی رگبار و وزش باد شدید در روز چهارشنبه

براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز آینده، در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور شاهد افزایش 4 تا 7 درجه ای دما و برای مناطق شمال ‌شرق و شرق نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سازمان هواشناسی برای فردا (چهارشنبه) در مناطق البرز مرکزی، شمال ‌شرق و ارتفاعات گلستان و شمال سمنان، رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا و براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز آینده، در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور شاهد افزایش 4 تا 7 درجه ای دما و برای مناطق شمال ‌شرق و شرق نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود.

آسمان تهران نیز فردا کمی ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده در بعدازظهر وزش باد و گاهی باد شدید پیش‌بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دمای فردا در تهران 35 و 24 درجه خواهد بود.

روز پنج‌شنبه نیز در برخی نقاط شمال آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان، در ساعات پایانی روز، رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.
همچنین فرداد و پس فردا، بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

فردا، اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر، گرمترین شهر و شهرکرد با کمینه دمای 9 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر کشور خواهند بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا یازدهم خرداد 159.9 میلی‌متر ثبت شد، این میزان، سال گذشته در این بازه زمانی 207.3 میلی‌متر بود که از کاهش 22.9 درصد بارش های امسال نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

نظرات بینندگان