پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اینستاگرام به فکر افزایش مدت زمان ویدیوهای خود افتاده است. قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بدون محدودیت زمانی ویدیوهای خود را ارسال کنند.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، احتمال می رود که این پلتفرم و زیرمجموعه فیسبوک مدت زمان ویدیوهای خود را تا یک ساعت افزایش دهد.
اخیرا اینستاگرام با ارسال برخی ایمیل ها به کاربران خود تلاش کرده بود ضمن نظرسنجی از آنان، ایرادهای اساسی خود را تشخیص دهد که به نظر می رسد محدودیت ارسال ویدیوهای یکی از همین مشکلات اساسی برای اغلب کاربران است.
مخاطبان ویدیویی اینستاگرام طی پنج سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته اند. در میان بزرگسالان آمریکایی، این رقم از 45 میلیون در سال 2013 به 72 میلیون در سال 2018 افزایش یافته است که نشان از رشدی 60 درصدی دارد.
اینستاگرام در هفته های اخیر با تولیدکنندگان محتوا درباره تولید ویدیوهای طولانی مدت برای این پلتفرم صحبت کرده است. یکی از منابع آگاه حاضر در این شرکت، در این باره گفت که این ویژگی به زودی وارد پلتفرم مذکور می شود.
شرکت فیس بوک، 5 سال پیش اینستاگرام را با مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد.از آن پس اینستاگرام به سرعت رشد کرده و محبوب شده است تا جایی که گفته شد در ماه نوامبر 300 میلیون کاربر فعال از Stories اینستاگرام استفاده کرده اند. قابلیتی که اجازه می دهد کاربران تصویر و ویدیوهای خود را تا 24 ساعت با دیگران به اشتراک بگذارند.
ویدئو برای فیسبوک بسیار مهم است زیرا این شبکه اجتماعی تلاش می کند مردم را به صرف زمان بیشتری بر روی سایت خود ترغیب کند. مدیرعامل فیسبوک مارک زاکربرگ این فرمت را به عنوان آینده شرکتش میبیند و گفته است ما وارد "عصر طلایی برای ویدیوی زنده" شده ایم.