arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

ایمیل رئیس دفتر ترامپ هک شد / ارسال پیغام های ناخواسته به کارکنان و شهروندان

گزارش هایی تایید نشده حکایت از آن دارند که حساب ایمیل شخصی جان کلی (رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید) در بازه زمانی بیش از یک سال گذشته هک شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش هایی تایید نشده حکایت از آن دارند که حساب ایمیل شخصی جان کلی (رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید) در بازه زمانی بیش از یک سال گذشته هک شده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، به نظر می رسد حساب شخصی جان کلی هک شده و تمامی اطلاعاتی که طی یک سال گذشته در پیام های شخصی وی ذخیره شده، به یغما رفته است.

در عین حال این  دبیر سابق امنیت ملی گفته است  که سعی دارد از ارتباطات الکترونیکی جلوگیری کند.اما سرچشمه این شایعات از کجا شروع شد؟ سال گذشته بود که یک ایمیل که توسط جان کلی به دوستانش ارسال شد، شایعاتی را تایید کرد که حساب ایمیل شخصی وی هک شده است.

این ایمیل، که در تاریخ 8 ژوئن 2017 ارسال شد، در پاسخ به یک پرونده قانون آزادی اطلاعات منتشر شده است. کلی، که اکنون رئیس دفتر ستاد کارکنان کاخ سفید است، گفته که این نقص باعث شد او از ارسال ایمیل های خود جلوگیری کند و تقریبا همه چیز را از طریق تلفن یا به شکل  چهره به چهره انجام می دهد.

اما اگر این شایعه کاملا درست باشد، بنابراین می توادن حدس زد بسیاری از مراودات ایمیلی جان کلی، زمانی که وزیر امنیت ملی بوده است، نشت پیدا کرده و در نتیجه می تواند پیامدهایی جدی داشته باشد.

اگرچه گیرنده ایمیل های جعلی و هک شده حساب جان کلی برای حفظ حریم خصوصی به طور رسمی اعلام نشده است. اما یک منبع آگاه می گوید که ؛  "کلی آن پیغام را به یک شهروند  فرستاده و البته پس از ان نیز با ایمیل های بی ربط بسیاری از  کارمندان وزارت امنیت داخلی را بمباران کرده است."

 در جریان ارسال این ایمیل، حدود نیمی از افرادی که برای او کار می کنند و البته به هیلاری کلینتون رای داده اند پیام های توهین آمیزی دریافت کرده اند. بر همین اساس کلی نگران افشای اطلاعات ایمیل های ارسالی به کارکنان در حضور مطبوعات است.  تا این لحظه کاخ سفید در خصوص این موارد اظهار نظری نداشته است. 

 

برچسب ها: ترامپ ، جان کلی
نظرات بینندگان