arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰

50 هنرمند به حج می‌روند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان حج و زیارت از سهمیه 50 نفری هنرمندان برای حج تمتع خبر داد و گفت: هیچ مسئولی با سند سهمیه به حج تمتع مشرف نمی‌شود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر به سرزمین وحی، علی لیالی بعداز طهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر اینکه امسال چه تعداد هنرمند به حج تمتع مشرف می‌شوند، گفت: امسال قرار است 50 هنرمند به حج تمتع مشرف شوند.

وی سهمیه 50 نفری هنرمندان برای حج تمتع را در راستای مصوبه 18 سال قبل شورای عالی حج عنوان کرد و افزود: هرساله طبق این مصوبه عمل می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به پرسش دیگری درباره حضور مسئولان دولتی در حج تمتع امسال، گفت: هیچ مسئولان دولتی، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با سند سهمیه‌ای به حج مشرف نمی‌شوند و اگر هم به این موسم می‌آیند، سندی است که خودشان دارند و در واقع نوبت آنها رسیده است.

خبرنگار پرسید آیا اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور به حج تمتع 90 می‌آید؟ که لیالی پاسخ داد: خبری از این موضوع ندارم.

وی گفت: در حج تمتع علاوه بر هنرمندان، فقط بنیاد شهید و ستاد کل برای خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان برای حج تمتع سهمیه دارند، و سایر دستگاه‌ها و نهادها با سند سهمیه به حج مشرف نمی‌شوند.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، کاروان حج تمتع جانبازان دفاع مقدس 220 نفره است که در قالب دو گروه 110 نفر به سرزمین وحی می‌‌آیند.
نظرات بینندگان