arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۰

اظهارات ضذایرانی اوباما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت: رئیس جمهور آمریکا که سناریوی ساختگی و مضحکی را علیه ایران با عنوان ادعایی توطئه ترور ایرانی برای منحرف کردن نگاهها از اعتراضات گسترده در آمریکا، طراحی کرده است، در اظهاراتی گستاخانه، عمق کینه ورزی و خصومت خود با ملت ایران را نشان داد.
باراک اوباما که ادامه اعتراضات گسترده مردمی در شهرهای مختلف این کشور، آینده سیاسی وی را در هاله ای از ابهام قرار داده و برای رهایی از فشار این تحرکات، سناریوی ساختگی و مضحکی را علیه ایران با عنوان ادعایی توطئه ترور ایرانی با به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی بی سابقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است، روز گذشته مدعی شد تمام گزینه ها در خصوص تعامل با ایران مطرح است.
وي در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهوری کره جنوبی که شبکه العربیه بلندگوی تبلیغاتی رژیم سعودی آن را به طور مستقیم پخش کرد، در خصوص توطئه ادعایی برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن مدعی شد شدیدترین تحریمها را علیه ایران اجرا خواهد کرد و آمریکا هیچ گزینه را بعید نخواهد دانست.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه ادعا کرد: برخی افراد وابسته به دولت ایران در این توطئه ترور دست دارند، اگر مدرک و دلیل نداشتیم ایران را متهم نمی کردیم.
اوباما در ادامه تلاشهای بیهوده برای بدبین کردن نگاهها به جمهوری اسلامی ایران برای فرافکنی مشکلات فزاینده داخلی در آمریکا مدعی شد توطئه ایرانی فقط سفیر سعودی را هدف قرار نمی داد، بلکه بیگناهان را نیز هدف قرار می داد.
رئیس جمهوری آمریکا با ادعای اینکه" برای ایجاد دولتی در ایران که با ملت خود همراهی نشان دهد، تلاش خواهیم کرد" عمق کینه ورزی و خصومت خود با ملت ایران را نشان داد و از توطئه خطرناک خود علیه کشورمان پرده برداشت.

نظرات بینندگان