arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۰

مدیرعامل جدید بانک گردشگری تعیین شد

با برکناری منوچهر زمانی و پس از تائید صلاحیت از سوی بانک مرکزی، ناصر سالار مدیرعامل جدید بانک گردشگری شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با برکناری منوچهر زمانی و پس از تائید صلاحیت از سوی بانک مرکزی، ناصر سالار مدیرعامل جدید بانک گردشگری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بانک مرکزی 11 مهرماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بانک دستور تغییر مدیرعامل و ریاست هیات مدیره بانک گردشگری را صادر کرد و بانک مرکزی به بانک یادشده اعلام نموده است تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیرعامل ورئیس هیات مدیره به این بانک جهت احراز صلاحیت آنان اقدام نماید. بانک مرکزی در همان روز در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: آنچه در خبر روابط عمومی این بانک منعکس گردید ، تغییرات در تیم مدیریتی بانک گردشگری است و موضوع تغییرات در بانک گردشگری در جهت رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی می باشد .
بر این اساس، منوچهر زمانی فریزهندی مدیرعامل بانک گردشگری و مهدی جهانگیری کوهشاهی رئیس هیات مدیره این بانک از سمت خود برکنار شدند.
بانک مرکزی روز گذشته اعلام کرد که صلاحیت تخصصی ناصر سالار جهت عضویت در هیات مدیره و تصدی سمت مدیرعاملی بانک گردشگری توسط کمیسیون ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسات اعتباری بررسی و به تایید رسید.

همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در راستای دستورالعمل احراز و سلب صلاحیت حرفه ای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسات اعتباری، صلاحیت تخصصی اشخاص ذیل در جلسه مورخ 21/7/1390 توسط کمیسیون ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسات اعتباری بررسی و به تایید رسید:
1- جناب آقای فرشاد حیدری جهت عضویت در هیات مدیره و تصدی سمت مدیرعاملی بانک ملی ایران
2- جناب آقای قربان دانیالی جهت عضویت در هیات مدیره و تصدی سمت مدیرعاملی بانک صنعت و معدن
3- جناب آقای ناصر سیف اللهی انار جهت عضویت در هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران.
نظرات بینندگان