arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت های تشخیصی ساعت هوشمند اپل تا مینی پرینتر جدید کانن

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ساعت هوشمند اپل این روزها کارایی های پر شماری دارد اما به نظر می رسد تشخیص سریع بیماری ها و به ویژه تشخیص پارکینسون از مهم ترین کارایی های این ساعت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قهوه ساز موسوم به «کورا» محصولی فوق العاده برای افرادی است که عادت دارند در طول روز قهوه بنوشند. مرو خبر را اینجا بخوانید.

قدرت ایالات متحده برای مقابله با یک دنیای دیجیتال روز به روز در حال تنزل است. قدرتی که حداقل برای 3 دهه به شکلی انحصاری در اختیار این کشور قرار داشت. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینی پرینتر جدید کانن محصولی فوق العاده کاربردی برای افرادی است که دوست دارند عکس های خود را به سرعت چاپ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت هوشمند و بلوتوثی موسوم به «دیک تریسی» یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی است که می تواند برای علاقه مندان به ساعت های لوکس بسیار کاربردی باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک هنرمند فرانسوی ماشین های قدیمی را به اجاق هایی برای طبخ پیتزا تبدیل می کند. این هنرمند با ساختار شکنی جالب خود مشتریانی متعدد نیز جلب کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مرورگر گوگل امروز به یک کاراکتر کاملا فانتزی اختصاص یافته است. کاراکتری که بسیار می شناسیمش اما احتمالا نامش را نمی دانیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان