arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

"سامانه ای پیشرفته تر از s300 ساخته ایم"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: سرهنگ ابوالفضل سپهری راد معاون طرح و برنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در خصوص برنامه های این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی به عنوان متولی بخش دفاع که مجموعه یگانهای عملیاتی پدافند هوایی نیروهای مسلح را در مجموعه کنترل عملیاتی دارد با تبیین چشم انداز بر اساس اولویت و ماموریت های تعریف شده برنامه هایی را بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کرده است و به منظور تحقق این برنامه‌ها و سیاست‌ها اقداماتی را در ابعاد مختلف نیروی انسانی و تجهیزات انجام داده است.

وی با بیان اینکه پروژه سامانه موشکی میان برد مرصاد یکی از پروژه هایی است که بصورت میان مدت دنبال می شد و چندی پیش به بهره برداری رسید، گفت: اهداف کوتاه مدت ما نیزکه شامل بهینه سازی و بومی سازی مجموعه تجهیزات کشور است 90 درصد تحقق یافته است.

سپهری راد در ادامه در خصوص طراحی، ساخت و تولید انبوه پروژه "باور373" گفت: در آینده ای نزدیک صاحب سامانه ای خواهیم شد که برتراز پیشرفته ترین سامانه های روز دنیا مانند "S-300" خواهد بود.

معاون طرح و برنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: در پروژه "باور373" تلاش کرده ایم با توجه به تغییر تهدیدات به سامانه ای دست پیدا کنیم که علاوه بر تاکتیکی بودن پاسخگوی تهدیدات در کوتاه برد، میان برد و بلند برد باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
1
‫بفروشید به روسیه،شاید احتیاج داشته باشند.
تردید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
1
شما که بلد بودید سامانه پیشرفته تر از اس300 بسازید برای چی به روسیه پول خرید این سامانه را دادید تا روسها نیز از تعهد خود سر باززنند و حتی پول را عودت ندهند؟!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
وجود اين همه اعتماد به نفس و البته صداقت خيلي خيلي بالا در ميان مسئولين آدم رو واقعا به شعف مياره و ذوق مرگ ميكنه!
جاداره كه هرچه زودتر صادرات اين محصول آغاز بشه.
راستي در توليد اينترنت ملي هم اگه خدا بخواد يواش يواش داريم خودكفا ميشيم
برادر
|
QATAR
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
0
جناب سرهنگ دمتون گرم اسمتو که شنیدم حال کردم لاحول ولا وقوه الا لله
نظرات بینندگان