arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

پوتین رسما بعنوان نامزد پست ریاست‌جمهوری معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حزب «روسیه واحد» ولادیمیر پوتین را بطور رسمی بعنوان نامزد پست ریاست‌جمهوری معرفی کرد و از مردم روسیه خواست از او حمایت کنند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، حزب «روسیه واحد» در بیانیه‌ای خطاب به شهروندان روسی تایید کرد که "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر کنونی روسیه را بعنوان نامزد این حزب برای سمت ریاست‌جمهوری این کشور معرفی خواهد کرد و روی این مسئله حساب می‌کند که مردم روسیه از حزب و رهبرانش حمایت کنند.

در این بیانیه که در رابطه با نزدیک شدن به تاریخ 4 دسامبر، روز برگزاری انتخابات پارلمانی در روسیه منتشر شد، آمده است: ما مواضع خویش در قبال انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را اعلام کرده‌ایم. ما معتقدیم که این مسئله یک موضوع بسیار مهم و حیاتی برای توسعه کشور، کارآیی قدرت حاکمه و تحقق راهکار مورد نظر ماست. حزب «روسیه واحد» برای سمت ریاست‌جمهوری روسیه "ولادیمیر پوتین" رهبر این حزب را معرفی می‌کند. این تصمیم گیری مطابق با قانون اساسی روسیه در زمینه انتخاب ریاست‌جمهوری است. ما روی این مسئله حساب باز کرده‌ایم که شما مردم روسیه از حزب و رهبران ما حمایت لازم را بعمل آورید. ما به پیروزی خود در انتخابات ایمان داریم.

در این بیانیه همچنین اصول راهکار حزبی حزب «روسیه واحد» که مبتنی بر مدرنیزه سازی در عرصه‌های مهم اقتصاد، سیستم آموزشی-تحصیلاتی، تجهیزات فنی صنایع، بهبود جو سرمایه گذاری و حذف فساد مالی و تقویت سیستم قضایی روسیه است، نام برده شده است.

رئیس‌جمهوری روسیه در کنگره انتخاباتی اخیر حزب «روسیه واحد» اعلام کرد که ولادیمیر پوتین در انتخابات سال 2012 بعنوان رئیس‌جمهوری جدید روسیه انتخاب خواهد شد و خود نیز موافقت کرد تا ریاست دولت آینده در کشور را برعهده بگیرد.
نظرات بینندگان