arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰

لیلا حاتمی جای انجلینا جولی را گرفت؟

لیلا حاتمی كه پیش از این در فیلم‌های سینمایی «چهل سالگی» و «ایستگاه متروك» ساخته علیرضا رئیسیان ایفای نقش كرده بود، در تازه‌ترین ساخته این كارگردان با عنوان «لطفا بدون گناه» هم بازی خواهد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت روزنامه ایران نوشت: لیلا حاتمی كه پیش از این در فیلم‌های سینمایی «چهل سالگی» و «ایستگاه متروك» ساخته علیرضا رئیسیان ایفای نقش كرده بود، در تازه‌ترین ساخته این كارگردان با عنوان «لطفا بدون گناه» هم بازی خواهد كرد.

این در حالی است كه هفته گذشته اعلام شده بود آنجلینا جولی نقش اول فیلم تازه رئیسیان را بازی خواهد كرد، اما فشارهای وارده به تیم تولید «لطفا بدون گناه» باعث شد آن‌ها قید حضور آنجلینا را زده و به جای وی حاتمی را به عنوان بازیگر نقش اول خود برگزینند.

جالب اینكه رئیسیان هفته گذشته در گفت‌وگو با یكی از شبكه‌های رادیویی اعلان كرده بود جولی حتما برای بازی در فیلم وی به تهران می‌آید، اما با انتخاب حاتمی مشخص شد اظهار نظر رئیسیان بیشتر یك بلوف تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان نسبت به پروژه جدیدش بوده است.

فیلمنامه «لطفا بدون گناه» را كه فضای شهری دارد مصطفی رستگاری به نگارش درآورده كه در فیلم «چهل سالگی» نیز با رئیسیان همكاری داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
سلام برروح بزرگ سعدي سينماي ايران مرحوم علي حاتمي
نظرات بینندگان