arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

سرمربی آلمان: هنوز دو بازی دیگر داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با اشاره به اینکه بازیکنانش باید باخت مقابل مکزیک را فراموش کرده و از آن درس بگیرند، گفت: هنوز دو دیدار دیگر باقی مانده و باید مقدمات صعود را فراهم کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی آلمان: هنوز دو بازی دیگر داریم«یواخیم لو» یکشنبه شب پس از شکست دور از انتظار یک بر صفر شاگردانش برابر مکزیک، اظهار داشت: هیچگاه به باحت فکر نمی کنیم، اما پذیرش شکست برای هر تیمی دشوار است. این نتیجه نکات زیادی داشت و باید در آینده جبران شود.
وی با بیان که تیمش در نیمه نخست نتوانست برنامه هایش را به اجرا بگذارد، افزود: در نیمه دوم بهتر بودیم و حملات زیادی انجام دادیم، اما به حریف فرصت ضد حملات را دادیم. چنانچه در ضربات آخر، سرعت و دقت بیشتری داشتیم، نتیجه دیگری رقم می خورد.
لو با اشاره اینکه این شکست باید فراموش شود، گفت: کارهای مهمتری در این جام داریم. انتظار بازی خوب از مکزیک را داشتیم، اما آنان با نمایش خوب، ما را غافلگیر کردند. البته عصبی شدن بازیکنان آلمان در اثر اجرا نشدن اهداف نیز در دقایق زیادی تاثیر گذار بود.
سرمربی آلمان در انتقاد خبرنگاری مبنی بر بالا بودن میانگین سنی بازیکنان آلمان، افزود: اکنون نیز تیم جوانی داریم البته قبول داریم که اختلاف نفرات ثابت تا ذخیره کمی زیاد است.
شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال آلمان مدافع عنوان قهرمانی جهان برابر مکزیک، بزرگترین شگفتی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی تا روز چهارم محسوب می شود.

نظرات بینندگان