arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

سفر به جهان دایناسورها با بازی تعاملی «جهان ژوراسیک» / الکسا آمازون کاربران را به ملاقات جزیره «ایسلا نوبلر» می برد

بازی تعاملی «جهان ژوراسیک» به کاربران اجازه می دهد دنیای دایناسورها را با  کمک آمازون الکسا درک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازی تعاملی «جهان ژوراسیک» به کاربران اجازه می دهد دنیای دایناسورها را با  کمک آمازون الکسا درک کنند.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، بازی  تعاملی جهان ژوراسیک یکی از راه هایی است که علاقه مندان به بازی های مهیج و البته دایناسورها سری به اطراف جزیره «ایسلا نوبلار» یا همان مقر اصلی پارک ژوراسیک بزنند.
فکرمی کنید اگر یک «استگوزاروس» غول پیکر به شما نزدیک شود،می توانید با آن بجنگید یا شکستش دهید؟ برای پاسخ دقیق به این سوال بد نیست بازی جهان ژوراسیک را مورد آزمون قرار دهید.

این بازی شامل  یک داستان صوتی تعاملی است که توسط کمپانی های یونیورسال و ایرپلی طراحی شده است و به راحتی از طریق الکسا فعال می شود. درواقع با کمک این بازی جالب شما به سرعت از اتاق نشیمن خانه خود میان یک فضای مهیج متشکل از دایناسورها و کوه های آتشفشانی پرتاب می شوید.

در جریان این بازی، شما تولید کننده یک پادکست خواهید بود. این پادکست در جزیره دایناسورها می گذرد و  شما در حال انجام مأموریت تحقیقاتی هستید، جالب است بدانید در این میان حداقل 6 نفر شنونده پادکستتان خواهندبود. 
در طول راه، جانت با کاربرصحبت می کند، در این میان کاربر با چشم اندازهایی از آتش فشان، موجودات ماقبل تاریخ و ...مواجه می شود.گاهی اوقات انتخاب ادامه مسیر ساده است، اما گاهی به قدری دشوار است که بازیکنان به یک چالش خیره کننده کشیده می شوند. 

کریس هتلی متخصص بازی های دیجیتال در این خصوص گفت: "با استفاده از جهان ژوراسیک  داستان های تعاملی برای افرادی که به ماجراجویی علاقه مندند  رونمایی می شود."

داستان شش فصل است و هنگامی که شما به پایان داستان می رسید، می توانید ببینید که چگونه گزینه های انتخابی شما با دیگران متفاوت است. 

نظرات بینندگان