arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۷

روزنامه اتریشی: ترامپ با پوتین در وین دیدار می‌کند

خبرگزاری تاس به نقل از روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ از آماده شدن وین برای نشست 'دونالد ترامپ' و 'ولادیمیر پوتین' خبر داد. دیپلمات‌های آمریکایی و روس چند روز پیش به منظور تدارک مقدمات و ساماندهی شرایط نشست دوجانبه ترامپ و پوتین در تاریخ ۱۶ ژوئیه وارد وین شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری تاس به نقل از روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ از آماده شدن وین برای نشست 'دونالد ترامپ' و 'ولادیمیر پوتین' خبر داد.

تاس به نقل از روزنامه‌های اتریش اعلام کرد، دیپلمات‌های آمریکایی و روس چند روز پیش به منظور تدارک مقدمات و ساماندهی شرایط نشست دوجانبه ترامپ و پوتین در تاریخ ۱۶ ژوئیه وارد وین شدند.
'دمیتری پسکوف'، سخنگوی کرملین روز یکشنبه گفت که در حال حاضر رسانه‌ها را در جریان محل و ساعت نشست احتمالی ترامپ نمی‌گذارد و به محض آماده شدن شرایط نشست، محل و ساعت آن به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد.
طبق اعلام اداره روابط عمومی کرملین، پوتین و ترامپ ۲۰ مارس تلفنی گفت: وگو کردند.
رئیس جمهوری روسیه ۱۰ ژوئن تایید کرد که به محض آمادگی آمریکا، برای دیدار با ترامپ آماده است.
پسکوف در ۲۱ ژوئن اعلام کرد که نه کرملین و نه کاخ سفید بیانیه رسمی درباره نشست احتمالی پوتین و ترامپ صادر نکردند.
صدراعظم آلمان چندی پیش گفت که اتریش پیشنهاد برگزاری نشست آمریکا و روسیه را در وین داد و سران دو کشور برای گفت: وگو آماده اند.
وزیر امورخارجه اتریش در سفر آوریل به مسکو گفته بود که وین بهترین مکان برای گفت: وگوی ترامپ و پوتین است و شاید عادی شدن روابط آمریکا و روسیه به حل بسیاری از مسایل منطقه‌ای و جهانی کمک کند.

نظرات بینندگان