arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰

پوتين :‌ من برنده قطعي انتخابات رياست جمهوري نيستم

ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه امروز دوشنبه با اشاره به تصمیمش برای بازگشت به کرملین گفت وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور ، نامزد برنده نیست .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه امروز دوشنبه با اشاره به تصمیمش برای بازگشت به کرملین گفت وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور ، نامزد برنده نیست .

به گزارش انتخاب، پوتین در مصاحبه ای با سه شبکه تلویزیونی اصلی روسیه که بخش هایی از آن صبح امروز انتشار یافت تاکید کرد پیروزی وی در انتخابات آتی قطعی نخواهد بود .

متن کامل مصاحبه پوتین قرار است راس ساعت هشت و سی دقیقه شب به وقت محلی پخش شود .

پوتین گفت همیشه برای شهروندان قشر متوسط جامعه ، گزینه ای برای انتخاب وجود دارد .

وی خاطر نشان کرد پس از انتخابات پارلمانی برای حزب حاکم روسیه متحد ، باقی ماندن وی بر قدرت حیاتی است .

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، وی گفت :‌ مهمترین چیز کسب اعتماد مردم است ، حزب روسیه متحد باید پس از انتخابات دوما ، همچنان به عنوان نیروی سیاسی اصلی در کشور باقی بماند ولی تحت شرایط کنونی مانند نهادهای هدایت کنند و مسئول حزبی فکر می کنم تغییراتی در پیش خواهد بود .

‌ پوتین که پیشتر عضو ارشد سرویس جاسوسی کا گ ب روسیه بود ،‌در سال 2008 پس از پایان هشت سال ریاست جمهوری و ترک کرملین ، دمیتری مدودف را برای جانشینی خود معرفی کرد .

محبوبیت مدودف در مقایسه با پوتین اندکی کمتر است و دو متحد دیرینه ماه گذشته اعلام کردند تلاش می کنند زمینه را برای بازگشت پوتین به ریاست جمهوری مهیا سازند .

این اقدامات موجب نارضایتی در برخی رسانه های مستقل و احزاب لیبرال شد .

مدودف نیز اذعان کرد برخی از طرفداران لیبرال وی که خواهان اجرای برخی اصلاحات ضروری هستند ، از تصمیم او در کناره گیری از قدرت ناامید و سرخورده شده اند .

وی در عین حال تصریح کرد این همکاری و تعامل با پوتین به معنای بازشگت به دوران گذشته نیست بلکه راهی است تا وظایفی را که در پیش رو داریم به نحو احسن به انجام برسانیم .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
CANADA
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
0
داداش حتما برنده ای چقدر شکسته نفسی میکنی پدر خوانده روسی
چکمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
1
پوتین سلام،کجایی پارسال دوست امسال آشنا.
نظرات بینندگان