arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۷

دارا خسرو شاهی سنگر های از دست رفته «اوبر» را آزاد می کند / بازگشت به بازار پر رونق لندن با بیش از 45 هزار راننده

شرکت اوبر به سرپرستی دارا خسروشاهی در مسیر فتح سنگرهای از دست رفته خود قرار دارد. یکی از این سنگرها لندن است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اوبر به سرپرستی دارا خسروشاهی در مسیر فتح سنگرهای از دست رفته خود قرار دارد. یکی از این سنگرها لندن است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، اوبر در یک قدمی لغو تحریم های لندن بر علیه خود ایستاده است.

درواقع به نظر می رسد نتایج دادگاه بین بریتانیا و مقامات حقوقی اوبر به نتایجی مثبت خواهد انجامید. اوبر برای لغو محدودیت فعالیت خود در بریتانیا به شدت در تلاش است.

در همین راستا نیز اوبر تعدادی از خدمات خود را در لندن تغییر داده است، از جمله گزارش حوادث جدی به پلیس به طور مستقیم و کنترل ساعات کار رانندگان در طول شبانه روز.
این تلاش های پرشور اوبر از روزی آغاز شد که لندن فعالیت های اوبر را ممنوع اعلام کرد. شاید بخش عمده این لغو فعالیت ها، به پیشینه اوبر و حواشی این شرکت مرتبط است، اما درست از یک سال گذشته تا کنون دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید این شرکت تلاش کرد تا موانع فعالیت های خود در سطح اروپا را یک به یک از سر راه بردارد. 

این آژانس حمل و نقل  سال گذشته متهم به "عدم مسئولیت مقامات" در رابطه با "امنیت عمومی" شد و موفق نشد که مجوز تردد خودروهایش را تمدید کند. با این حال، مدیر عامل شرکت؛دارا خسروشاهی طی ماه های اخیر به طور مرتب از لندن بازدید کرده و وعده داده که تمامی شرایط را تغییر می دهد. 

نماینده اوبر روز دوشنبه به دادگاه عالی وست مینستر رجوع کرد تا درخواست تجدید نظر برای لغو ممنوعیت را آغاز کند. احتمال دارد این دادخواست طی روزهای آتی به نتیج برسد. اوبر توافق کرده است تا حوادث جدی را به پلیس گزارش دهد و البته تسهیلاتی جدید را برای رانندگان و مسافران لندنی لحاظ کند. 

لندن یکی از مهمترین بازارهای اوبر است. چرا که به طور میانگین بیش از 3،6 میلیون نفر در لندن به از برنامه اوبر استفاده می کنند و البته حدود 45 هزار  راننده نیز در این سرویس فعالند.اوبر در بسیاری از شهرهای بزرگ اروپا به دنبال توسعه خدمات است و بر همین اساس لندن نیز برای تیم خسروشاهی حائز اهمیت شده است. از شرکت های تاکسی و رگولاتورهای تاسیس شده در معرض واکنش قرار گرفته است.

 

برچسب ها: اوبر ، خودرو ، تاکسی
نظرات بینندگان