arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

تصادف شدید کارگردان و بازیگر مطرح سینما در جاده چالوس/ حال عمومی فخیم‌زاده خوب است، اما سطح هوشیاری او پایین است

علیرضا زرین دست با تایید تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس گفت: حدود ساعت ۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۶ تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کار گردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد. او از ناحیه لگن، سروگردن و زیرچانه دچار تروما شده و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصادف شدید کارگردان و بازیگر مطرح سینما در جاده چالوس/ حال عمومی فخیم‌زاده خوب است، اما سطح هوشیاری او پایین است

علیرضا زرین دست از تصادف شدید مهدی فخیم زاده در چاده جالوس و سر صحنه فیلمبرداری خبر داد

به گزارش ایلنا وی با تایید تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس گفت: حدود ساعت ۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۶ تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کار گردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد و به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: حال مهدی فیخم زاده مساعد نیست

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: دو دستگاه موتورسیکلت ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در چالوس منطقه خط ۸ باهم برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه آقای مهدی فخیم زاده ۷۶ ساله بازیگر صدا و سیما هستند که از ناحیه لگن، سروگردن و زیرچانه دچار تروما شدند و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده اند.

حال عمومی فخیم‌زاده خوب است، اما سطح هوشیاری او پایین است

خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان برجسته کشورمان بر اثر وقوع سانحه رانندگی در بیمارستان طالقانی چالوس بستری شد. وی در ناحیه لگن، سروگردن و زیرچانه دچار تروما شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: حال عمومی فخیم زاده خوب گزارش شده است اما به دلیل کاهش سطح هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: فخیم زاده در صورت پايدارشدن شرايط جسمى اش به يكى از بيمارستان تهران منتقل خواهد شد.

نظرات بینندگان