arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

خودروهای خودران حمل غذا در راهند / پاییزی خوش طعم در انتظار اهالی دنیای فناوری

خودروهای خودران ویژه تحویل مواد غذایی شرکت "کروگر" برای ارائه برترین خوراکی ها در اسرع وقت به کاربران رونمایی شد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خودروهای خودران ویژه تحویل مواد غذایی شرکت "کروگر" برای ارائه برترین خوراکی ها در اسرع وقت به کاربران رونمایی شد. 

شرکت کروگر برای ایجاد سیستم خودروهای خودران خود با شرکت "نورو" همکاری می کند.این شرکت از مدتی پیش، با  تعدادی از سرمایه گذاری ها مشاوره هایی را آغاز کرده و برای گسترش کسب و کار تحویل دیجیتال و آنلاین خود را توسعه داده است.

این راهکار ا می توانو نوعی روش عالی برای تحویل سریع مواد غذایی و مبارزه با چالش تحویل گران قیمت خوراکی ها دانست.درواقع با توجه به تراکم جمعیت بالای برخی محله های ایالات متحده این روش می تواند بسیار مفید باشد. 

این در حالی است که غول های خرده فروشی نیز برنامه هایی مشابه را در ذهن دارند. برای مثال والمارت  اخیرا گفته است که با Postmates همکاری می کند تا برنامه تحویل مواد غذایی آنلاین خود را گسترش دهد. آمازون نیز در اوایل ماه دسامبر اعلام کرد که قصد دارد تا با کارآفرینانی که شبکه های تحویل محلی خود را تا 40 بار تحویل می دهند همکاری کند. گرچه کاملا روشن نیست که آیا از این شبکه برای تحویل مواد غذایی استفاده خواهد کرد یا خیر.

شرکت کروگر، در طول چند ماه گذشته مجموعه ای از اقدامات جسورانه ای را برای تأمین مواد غذایی و تحویل آنلاین خود انجام داده است. این سرمایه گذاری ها از  فروشگاه آنلاین Ocado در بریتانیا آغاز می شود و برای ساخت انبارهای اتوماتیک در سراسر ایالات متحده استفاده خواهد شد. 

این شرکت اوایل ماه جاری، اعلام کرد که فروش دیجیتال خود را طی 3 ماه گذشته 66 درصد افزایش داده است.

کروگر دارای بیش از 2800 فروشگاه در سراسر ایالات متحده است. شرکت نورو نیز  توسط مهندسان گوگل در سال 2016 تأسیس شد. این شرکت، یک شرکت خودروسازی مستقل است که به طور صریح برای کسب و کار حمل و نقل ساخته شده است. این بدان معنی است که اتومبیل های آن باریک تر و با طراحی متفاوت تر از خودروهایی است که برای حمل مردم استفاده می شود.

 2 شرکت مذکور مشارکت خود را از پاییز امسال آغاز خواهند کرد. 

نظرات بینندگان