arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۷

آیا پاناسونیک پشت تسلا را خالی می کند ؟ / احتمال همکاری تسلا با تویوتا پررنگ تر شد

هم زمان با تلاش تسلا برای توسعه تولید مدل 3S ، پاناسونیک هشدار داد که با کمبود سلول های باتری مناسب این خودروها مواجه شده است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هم زمان با تلاش تسلا برای توسعه تولید مدل 3S ، پاناسونیک هشدار داد که با کمبود سلول های باتری مناسب این خودروها مواجه شده است. 
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، پاناسونیک گفت که با توجه به افزایش شدید حجم تولید تسلا 3 امکان دارد با کمبود باتری این مدل مواجه شود. 

این تذکر یک نشانه خطرناک  است که تسلا در پیش بینی تولید خود تا  ماه ژوئن با مشکلاتی مواجه خواهد شد.
پاناسونیک تامین کننده سلول های باتری منحصر به فرد برای مدل های فعلی تسلا است.
پیش از این نیز پاناسونیک گهگاه با مشکلات تامین باتری مواجه شده است، اما این بار موضوع به عجله تسلا برای ارائه مدل 3  مرتبط  و در نتیجه از اهمیتی ویژه تر برخوردار است. 

ایلان ماسک، مدیر ارشد شرکت تسلا دیروز گفت که قصد دارد مدل 3 را تا پایان ژوئن رونمایی کند.اما پاناسونیک تامین کننده سلول های باتری منحصر به فرد برای مدل های فعلی تسلا، قولی در این خصوص نمی دهد. 

تسلا در تلاش است ناکامی های اخیر خود را پایان دهد و بنابراین برای این شرکت بسیار مهم است ک به طور واقعی تولید خود را ارتقا دهد. این شرکت اوایل ماه جاری گفت که برای  این کار چندین هزار شغل در سراسر شرکت خود را کاهش داده است، زیرا هدفش کاهش هزینه ها و تبدیل زیان ها به سودآوری است.

اما تسلا نیز در برابر بیانیه پاناسونیک بیکار ننشسته و برای مبارزه با مخاطرات احتمالی،با گروه تویوتا همکاری کرده است تا باتری های ویژه  را برای وسایل نقلیه الکتریکی خود طراحی کند.تویوتا قصد دارد تا اوائل سال 2020، باتری های جامد خود را به تسلا ارائه دهد. 

برچسب ها: تسلا ، خودرو
نظرات بینندگان