arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۴۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰

احمدی نژاد: رقیب من در تهران 2 میلیون رای داشت/سي‌دي اعترافات ریگی براي اوباما ارسال شد

رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه ملت ايران قرباني تروريسم است، درباره اتهام اخير دولت آمريكا عليه ملت ايران گفت: ايجاد اختلاف در روابط ايران و عربستان به منظور تسلط بر منطقه و تحت الشعاع قرار دادن مسائل و مشكلات داخلي آمريكا از مهمترين عوامل طرح اين ادعاي بي اساس و اتهام عليه ملت ايران است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه ملت ايران قرباني تروريسم است، درباره اتهام اخير دولت آمريكا عليه ملت ايران گفت: ايجاد اختلاف در روابط ايران و عربستان به منظور تسلط بر منطقه و تحت الشعاع قرار دادن مسائل و مشكلات داخلي آمريكا از مهمترين عوامل طرح اين ادعاي بي اساس و اتهام عليه ملت ايران است
   
به گزارش انتخاب، دكتر محمود احمدي‌نژاد دوشنبه شب در مصاحبه زنده تلويزيوني با شبكه الجزيره انگليسي درباره اتهام اخير دولت آمريكا مبني بر اقدام ايران براي ترور سفير عربستان در آمريكا افزود : تجربه نشان داده كه چنين اقداماتي هرگز نتيجه اي براي دولتمردان آمريكايي به همراه ندارد و در نهايت حقيقت براي ملت ها روشن خواهد شد.

وي در پاسخ با بيان اينكه ترور از زشت‌ترين اقداماتي است كه مي‌تواند شكل بگيرد و اين اتهام دولت آمريكا را بايد از ابعاد مختلف مورد بررسي قرار داد، گفت: همه مي‌دانند كه اين تهمت درباره ملت ايران صدق نمي‌كند؛ ترور متعلق به كساني است كه فاقد فرهنگ، تمدن و منطق هستند و اين در حالي است كه ملت ايران ملتي با فرهنگ، متمدن و اهل دوستي و برادري هستند و هيچگاه حتي به همسايگان خود و ساير كشورها تجاوز نكرده و همواره برخوردي براساس حقوق و قوانين داشته است.

رييس‌جمهوري با طرح اين سوال كه به چه دليل بايد ايران در خاك آمريكا سفير يك كشور دوست را ترور كند؟ گفت: ملت ايران با سياست‌هاي دولت آمريكا مخالف است و آن را به صراحت اعلام مي‌كند و از بيان اين موضوع هيچگونه نگراني ندارد.

وي با بيان اينكه فرض‌هاي مختلفي در خصوص اتهام‌افكني اخير دولت آمريكا بر عليه جمهوري اسلامي ايران وجود دارد، اظهار داشت: فرض اول اين است كه دولت آمريكا با طرح اين ادعا قصد دارد در روابط ميان ايران و عربستان اختلاف ايجاد كند؛ در حالي كه آنها سخت در اشتباه هستند چرا كه در نهايت حقيقت براي ملت‌ها روشن خواهد شد.

دكتر احمدي‌نژاد تحت‌الشعاع قرار دادن مسائل داخلي آمريكا را فرض دوم هدف آمريكا از اتهام به ايران عنوان كرد و گفت: مثل روز روشن است كه چنين فرضي نيز هرگز نتيجه‌اي در بر نخواهد داشت، چرا كه مشكلات اقتصادي آمريكا به حدي جدي است كه با متهم كردن ايران برطرف نخواهد شد و آنها كاري از پيش نمي‌برند.

رييس‌جمهوري افزود: اتهام‌افكني دولت آمريكا عليه ايران به قدري بي‌اساس و غيرعقلاني است كه بعيد نيست دولتمردان آمريكايي ايران را حتي به عنوان عامل جنگ ويتنام و كره و مشوق جرج بوش براي حمله به عراق و افغانستان معرفي كنند!

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال ديگري درخصوص موضع صريح دولت جمهوري اسلامي ايران نسبت به اتهام اخير آمريكا اظهار داشت: وزارت خارجه ايران، رسماً در اين خصوص اطلاعيه داده و بشدت آن را تكذيب كرده و حتي نسبت به طرح اين موضوع از سوي دولت آمريكا به مجامع بين‌المللي اعتراض كرده است.

رييس‌قوه مجريه با بيان اينكه اگر جريانات تروريستي دنيا ريشه‌يابي شود، مشخص خواهد شد كه همه آنها به بدنه دولت آمريكا متصل بودند، تصريح كرد: چندي پيش فردي به نام ريگي كه از مرزهاي شرقي ايران دست به ترور و آدم‌ربايي مي‌زد، توسط مأمورين اطلاعاتي و امنيتي كشور دستگير و در محاكمه خود اسنادي ارايه را كرد كه به وضوح نشان مي‌داد وي مورد حمايت دولت آمريكا قرار داشت كه در اين راستا سي‌دي اعترافات وي براي آقاي اوباما و دبيركل سازمان ملل ارسال شد، اما هيچ عكس‌العملي نسبت به آن صورت نگرفت.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص موضع ايران در قبال اقدام دولت آمريكا مبني بر طرح اتهام اخير در شوراي امنيت، گفت: شوراي امنيت تحت سلطه آمريكا قرار دارد و دولت آمريكا از كودتاي 32 مرداد و بخصوص در سي سال گذشته همواره عليه ملت ايران موضع‌گيري كرده‌ است؛ ضمن اينكه امروز سازمان ملل به معناي حقيقي سازماني براي تمامي ملت‌ها نبوده، چرا كه بالاترين مرجع تصميم‌گيري در اين سازمان مجمع عمومي نيست و اين در حالي است كه در تمامي مجامع بين‌المللي، مجمع عمومي تعيين‌كننده است اما مجمع عمومي سازمان ملل تابع مرجعي است كه تنها پنج عضو دارد و اين آشكارا از غيردموكراتيك و ناعادلانه بودن اين مجمع حكايت دارد و بدين معناست كه دولت آمريكا در عمل حاكم اين سازمان است؛ از اين‌رو فاقد ارزش و اعتبار حقوقي مي‌باشد.

دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: دولت آمريكا اگر عليه ايران به شوراي امنيت فشار بياورد ديگر هيچ آبرويي براي شوراي امنيت سازمان ملل باقي نخواهد ماند.

وي با بيان اينكه ملت ايران قرباني تروريسم است، به ترور شهيد رجايي و باهنر و شماري از مسئولان جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: يك گروه تروريستي در سال‌هاي نخستين انقلاب ساختمان نخست‌وزيري ايران را منفجر كرد و كساني كه رسماً مسئوليت اين اقدام تروريستي را به عهده گرفته بودند، امروز در آمريكا حضور دارند و آزادانه مشغول فعاليت هستند.

رييس‌جمهوري در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران در خصوص ادعاي مطرح شده از سوي آمريكا تحقيق و تفحص انجام خواهد داد، گفت : دليلي براي تحقيق وجود ندارد، چرا كه دولت آمريكا روزانه اتهاماتي عليه ملت ايران مطرح مي‌كند و در اين صورت بايد هر روز نسبت به اين اتهامات تحقيق انجام دهيم.

وي خاطر نشان كرد: روش دولت آمريكا در برخورد با ملت‌ها روشي غلط است؛ آنها حتي اگر قصد دارند به ملت ايران فشار بياورند. توسل به اينگونه اقدامات براي آنها جوابگو نيست چرا كه تجربه تاريخي نيز اين موضوع را اثبات مي‌كند كه طي سي سال گذشته فشارهاي دولت آمريكا عليه ملت ايران بي‌نتيجه بوده است و اين به نفع دولت آمريكاست كه با ملت ايران دوستي كند و بايد بداند كه با متهم كردن ملت ايران نتيجه‌اي نخواهد گرفت.

رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه دولت آمريكا بايد متوجه تبعات منفي رفتار خود باشد، اظهار داشت: اين باور همواره در ذهن ملت ايران بوده كه آمريكا دشمن ايران است و طرح چنين اقدامات نسنجيده از سوي دولتمردان آمريكا اين باور را تشديد كرده و تاثيرات منفي در ذهن ملت ايران خواهد گذاشت؛ دولت آمريكا بايد بداند كه ملت ايران با هيچ‌كس شوخي و تعارف ندارد.

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي مبني بر سخنان وزير خارجه عربستان در خصوص اتهام اخير آمريكا عليه ملت ايران خطاب به برادران عربستاني اظهار داشت: در آيه‌اي از قرآن كريم ذكر شده «اگر فاسقي براي شما خبر آورد آن را نپذيريد و بررسي كنيد»؛ دولت آمريكا علاقه‌اي به عربستان و ايران نداشته و منافع آن در ايجاد اختلاف بين جمهوري اسلامي ايران و عربستان است چرا كه آنها قصد دارند بر منطقه مسلط شوند و راه آن را وجود اختلاف بين اين دو كشور مي‌دانند.

رييس‌جمهوري با اشاره به اينكه هيچگونه توجيهي را نمي‌توان مبني بر اينكه كسي از ايران براي ترور برادر مسلمان خود در خاك آمريكا اقدام كند، مطرح كرد، گفت: جمهوري اسلامي ايران حتي افرادي را كه در داخل كشور دست به ترور زده‌اند ، ترور نكرد، بلكه آنها را دستگير و به طور قانوني محاكمه كرد.

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار شبكه الجزيره انگليسي مبني بر اينكه آيا ايالات متحده ادعاي بي‌اساس و بدون سندي مطرح كرده است، گفت: دولت آمريكا قبلاً هم ادعاهايي مطرح كرد كه بعداً بي‌اساس بودن آن مشخص شد. كه از جمله آن مي‌توان به ادعاي وجود سلاح كشتار جمعي در عراق اشاره كرد كه اين ادعا را به قدري محكم و با تبليغات گسترده انجام داد كه همه آن را باور كردند و كشورهاي زيادي در حمله به عراق با آمريكا همراهي كردند، اما هيچگونه سلاح كشتار جمعي در عراق پيدا نشد و امروز هم كسي سوال نمي‌كند كه آيا اين ادعا درست بوده يا غلط؟

رييس‌جمهور ي افزود: درست كردن اسناد جعلي براي سيستم‌هاي جاسوسي آمريكا كار دشواري نيست.
دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي در خصوص احتمال برخورد نظامي بين ايران و آمريكا گفت: چنين موضوعي را پيش‌بيني نمي‌كنم؛ البته افرادي در دولت آمريكا وجود دارند كه چنين آرزويي دارند، اما در مقابل آنها عقلاي زيادي نيز در اين كشور هستند كه مي‌دانند نبايد اين كار انجام شود.

رييس‌جمهوري با طرح سوالاتي مبني بر اينكه آيا نيروهاي نظامي ايران كنار مرزهاي آمريكا حضور دارند؟ آيا ايران از جنگ هشت ساله عليه آمريكا حمايت كرده است؟ آيا ايران از 25 سال از يك حكومت ديكتاتوري مثل شاه در آمريكا حمايت كرده است؟ و آيا ايران از گروه‌هاي تروريستي كه مسئولين آمريكايي را ترور كردند حمايت داشته؟ گفت: اقدامات دشمنانه آمريكا عليه ايران جرياني يكطرفه است و معلوم نيست كه چرا مسئولين آمريكايي اين قدر نسبت به ملت ايران بغض و كينه دارند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه دولتمردان آمريكايي اگر خيال مي‌كنند دوران شاه در ايران تجديد خواهد شد اطمينان داشته باشند كه سخت در اشتباه هستند، تصريح كرد: امروز ايران كشوري مستقل و آزاد بوده و به نفع آمريكا است كه با ملت ايران همراهي كند.

رييس‌جمهور با طرح اين سوال كه چرا هر كس در دنيا مخالف سياست‌هاي آمريكا مي‌باشد، متهم به تروريسم شده و يا ترور مي‌شود، گفت: دانشمندان هسته‌اي ايران ترور مي‌شوند، چرا كه شوراي امنيت اسم آنها را اعلام مي‌كند و صهيونيست‌ها بلافاصله اقدام به ترور آنها مي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه ملت ايران با سياست‌هاي دولت آمريكا مخالف است اما اين مخالفت منطقي است و ايران سوالاتي را مطرح كرده كه بايد به آنها پاسخ داده شود، گفت: ملت ايران هيچگاه عليه آمريكا و هيچ كشوري وارد جنگ نشده است چرا كه ما معتقديم جهان را بايد با منطق اداره كرد و اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي كه دوست دولت آمريكاست با اعلام قبلي دست به ترور و آدم‌كشي مي‌زند.

رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه سياست جمهوري اسلامي ايران سياستي دفاعي است، اظهار داشت: ايران كشور بزرگي است و صدها سال در كمال امنيت و آرامش در كنار همسايگان خود قرار داشته و اين روند بايد همچنان ادامه داشته باشد؛ از اينرو بارها به كشورهاي حوزه خليج فارس پيغام داده‌ايم كه دولت آمريكا رفتني است و بايد منطقه را ترك كند و كشورهاي منطقه بايد با دوستي و برادري در كنار هم زندگي كنند و هيچگاه نمي‌توانند دشمن هم بوده و عليه يكديگر اقدام كنند.

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار شبكه تلويزيوني الجزيره در خصوص ستون فقرات و هسته اصلي مشكل ايران و آمريكا گفت: هسته اصلي اين موضوع به نوع نگاه دولتمردان آمريكا نسبت به ملت‌ها مربوط مي شود آنها بايد ملت‌هاي منطقه را به رسميت بشناسند و به آنها احترام بگذارند و نه تنها نبايد به دنبال تسلط بر ملت ها باشند، بلكه بايد بدنبال ايجاد ارتباط در شرايط برابر و احترام‌آميز باشند.

رييس‌جمهوري با انتقاد از حضور ناوگان آمريكا در خليج فارس، با بيان اينكه چه كسي به آمريكا ماموريت داده در خليج فارس حضور داشته باشد؟ گفت: بدون ترديد هيچ‌كس آنها را به حضور در منطقه دعوت نكرده است و چنانچه رفراندومي در بين ملت‌هاي منطقه برگزار شود مشخص خواهد شد كه ملت‌هاي منطقه با دخالت‌هاي دولت‌ آمريكا در امور منطقه موافق نيستند.

دكتر احمدي‌نژاد افزود: روش دولت آمريكا در مواجهه با ملت‌هاي منطقه اشتباه است و به خاطر همين مدام در حال شكست خوردن است.

رييس‌جمهوري در پاسخ به سوالي درباره حمايت ايران از حزب‌الله لبنان اظهار داشت: طبق منشور ملل متحد هر ملتي حق دارد عليه اشغالگران مقابله كند. اگر آمريكا اشغال شود ملت آمريكا حق دارد عليه اشغالگران مبارزه كند و همه ملت‌هاي آزاده جهان هم بايد از مبارزه ملت آمريكا حمايت كنند كه در منشور ملل متحد نيز نسبت به مبارزه عليه اشغالگري مشروعيت داده شده است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه ملت فلسطين و حزب‌الله در خانه‌هاي خود مورد هجوم اشغالگران قرار مي‌گيرند، عنوان كرد: در چنين شرايطي اگر دولت آمريكا در دفاع از حقوق بشر صداقت دارد، بايد از مقاومت فلسطين و حزب‌الله لبنان دفاع كند.

رييس‌جمهوري با طرح اين سوال كه آيا آمريكا در اسارت صهيونيست‌ها قرار دارد؟ گفت: چرا بايد آمريكا با اين وسعت و بزرگي قرباني چند صهيونيست باشد و بخاطر صهيونيست‌هايي كه حتي عليه يهودي‌ها نيز هستند در مقابل نظر و راي 300 ميليون جمعيت بايستد؟

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره موضع ايران در قبال رژيم صهيونيستي گفت: معتقديم اشغالگري، آدم‌كشي و ترور بايد از بين برود و رژيم صهيونيستي اعمالي غير از اين انجام نمي‌دهد؛ در تل‌آويو چند صد هزار يهودي عليه دولت رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند. اين افراد ايراني نبودند بلكه كساني بودند كه خود صهيونيست‌ها از نقاط مختلف جهان به اين منطقه آورده‌اند.

رييس‌جمهوري افزود: رژيم صهيونيستي مشروعيت ندارد و رژيمي ساخته شده توسط انگليس و دولت آمريكا مي‌باشد كه ملت‌هاي منطقه هرگز وجود اين رژيم را نپذيرفته‌اند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه حرف ملت ايران اين است كه بايد حق ملت فلسطين برگردانده شود و ملت‌ها خودشان براي سرنوشت خود تصميم بگيرند، گفت: هيچ‌كس بويژه دولت آمريكا حق ندارد به جاي ديگران تصميم بگيرد؛ آنها تنها مي‌توانند نظرات و پيشنهادات خود را مطرح كنند و حق ندارند نظرات خود را حتي به نام شوراي امنيت به ملت‌ها تحميل كنند.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه دولت آمريكا با استفاده از ساز و كاري كه در اختيارش است قصد دارد، نظر خود را به ديگران تحميل كند، گفت: آنها بن‌لادن را به عنوان مقصر 11 سپتامبر معرفي مي‌كنند. پس از مدتي از دستگيري و كشته شدن او خبر داده و يا ملت فلسطين را تروريسم مي‌نامند و انتظار دارند همه ملت‌ها اين موضوعات را بدون هيچگونه سوالي بپذيرند و اين در حالي است كه دوره اينگونه رفتارها به پايان رسيده و ملت‌ها بيدار شدند.

رييس‌جمهوري در پاسخ به سوالي درباره مواضع جمهوري اسلامي ايران نسبت به شكل‌گيري بهار عربي در منطقه گفت: جمهوري اسلامي ايران معتقد است، آزادي، احترام و عدالت ، حق همه ملت‌هاست و هيچ‌كس نبايد در امور داخلي ساير ملت‌ها دخالت كند؛ دولت‌ها و ملت‌ها هم بايد در فضاي آرامش حقوق و مطالبات خود را برآورده كنند و اينها اصولي است كه معتقديم همه كشورها بايد نسبت به آن متعهد باشند.

دكتر احمدي‌نژاد افزود: مواضع ايران نسبت به همه كشورهاي منطقه يكسان است و هيچ‌گاه از وقوع درگيري و تنش حمايت نكرديم و هر نوع اختلاف و كشتار را محكوم كرده‌ايم.

رييس‌جمهور گفت: توصيه ما به همه دولت‌ها و ملت‌ها اين است كه درگيري را كنار گذاشته و با تفاهم و گفت و گو مسايل خود را حل و فصل كنند و درگيري و تنش از هر طرف كه باشد مشكلات موجود را پيچيده‌تر خواهد كرد.

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره اظهارات اخير رهبر معظم انقلاب در خصوص تبديل سيستم رياستي به پارلماني اظهار داشت: مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان و دانشگاهيان در برابر سوالي علمي پاسخ علمي مطرح كردند و هيچگونه مساله خاصي وجود ندارد و در قانون اساسي جايگاه و اختيارات همه مسئولين مشخص است.

رييس‌جمهوري در پاسخ به سوالي در خصوص شرايط پس از انتخابات رياست جمهوري در ايران نيز اظهار داشت: گروهي را كه در مورد نتايج انتخابات سوال داشتند مي‌توان به دو دسته تقسيم كرد؛ يك دسته اكثريتي بودند كه واقعاً سوال و شبهه داشتند و زماني كه مراجع نظارتي گزارش خود را ارائه كردند موضوع براي آنان تمام شد. اما اقليتي نيز به بهانه انتخابات مردم را مورد حمله قرار داده و به اماكن و اموال عمومي خسارت مي‌زدند كه كار اشتباهي بود؛ ضمن اينكه بايد توجه داشت كه رقيب بنده در تهران دو ميليون راي داشت كه حتي اگر همه آنها اعتراض داشتند به اين معنا نيست كه بايد در نتيجه انتخابات تغييري ايجاد شود. در حالي كه بر طبق بيشترين برآوردي كه از جمعيت حاضر در اين خصوص انجام شد به مراتب كمتر از اين ميزان بوده است. البته دولت به همه آنها احترام مي‌گذارد و بنده خودم را خادم همه آنها مي‌دانم.

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به اين سوال كه آيا جايگاه مطلوب ملت ايران در جهان را بخاطر حضور خود در رياست جمهوري مي‌دانيد، اظهار داشت: ملت ايران ملتي بزرگ، تاريخ‌ساز و بافرهنگ است و ايراني‌ها برغم همه بداخلاقي مستكبران و تحريم و فشار سياسي دولت آمريكا در عرصه‌هاي مختلف علمي، صنعتي، پزشكي و علوم انساني پيشتاز هستند و بنده نيز خودم را قطره كوچكي در درياي بيكران ملت ايران و خادم مردم مي‌دانم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
سر بزیر زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
67
موضع در برابر همه کشورهای منطقه بجز سوریه یکسان است
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اولا در سوریه مخالفین پرچم ما رو به اتش می کشند ثانیا اکثر مردم سوریه طرفدار اسد هستند کسی که یکبار سوریه رفته باشه این رو میدونه.

انتخاب اینم مثل قبلی سانسور نکن لطفا.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اين كا-1 وكيل همه هم هست ...........
koko
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
kolang -1
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
سر بزیر زاده چرا متوجه نیستی مردم سوریه هنوز بیدار نشدند!ان شاءالله k1 بیدارشون میکنه!!!!!!!
رستاخیز
| UNITED STATES |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
جنابK-1 : اول شما حمایت از دولت سوریه و سکوت ایران در کشتار مردم سوریه بدست بشار اسد را میدیدی بعد علت آتش زدن پرچم ایران را میفهمیدید در ضمن اکنون چون گذشته زائرین به سوریه چنان احساس امنیت از مردم سوریه را نمیکنند آیا شما میدانید چرا ؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
جناب رستاخیز اکثر کسانی که کشته شدن از مردم نیستند اما اگر هم باشند مهم نیست دلیلی نداره هرکی تا دو روز بی بی سی نگاه کنه بخواد نظام یه کشوری رو براندازی کنه!!!(اگر الان فکر می کنید که ایا منظور من ایران هم هست یا نه باید بگم دقیقا منظور من شامل ایران هم میشه)
تيبا
| UNITED STATES |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
k-1 شما در اداره آمار سوريه كار ميكنيد.؟؟؟؟
فكر كنم در ايرانش سخته بگيم كه مردم به اسد علاقه دارند يا نه؟؟ چون واقعاً بايد براي اين قضيه از اقشار مختلف مردم آمار گرفت.
چه برسه به سوريه.
فكر كنم فرمايش K-1 را بايد اينطوري اصلاح كرد: ((اكثر مردم سوريه كه من با اونها در سفرم به سوريه ملاقات كردم و ميتونستند آزادانه نظرشون را بگويند، طرفدار اسد هستند .........))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
1
41
یک زمانی محصل بودیم وانشای نوشته شده همکلاسیمو به نام خودم خوندم ! مدتها وجدان درد داشتم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
تواين مصاحبه نوشته؟من كه حوصله خوندنش ندارم برام بگو
منیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
35
اوس محمود همون دومیلیون رای هم مال تو!!! ولمون میکنی؟
نظرات بینندگان