arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

واتساپ به روز رسانی شد / افزایش امتیازات ادمین / قابلیت محدود کردن فعالیت برخی از کاربران

واتساپ یک به روزرسانی جدید را به کاربران ارائه کرد. این به روزرسانی کمک می کند گروه های واتساپی نسبت به گذشته رشدی چشمگیر داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واتساپ یک به روزرسانی جدید را به کاربران ارائه کرد. این به روزرسانی کمک می کند گروه های واتساپی نسبت به گذشته رشدی چشمگیر داشته باشند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نشریه سان، به نظر می رسد این تغییرات به طور جدی مانع از سردرگمی های گروهی می شود. 

به روز رسانی واتساپ این امکان جدیدرا به شما می دهد که به عنوان ادمین از ارسال برخی پیام ها داخل چت گروهی پیشگیری کنید.

این قابلیت می تواند مانع از برخی مزاحمت های رایج در جریان چت های گروهی شود. برای فعال کردن این ویژگی جدید در داخل صفحه تنظیمات گروه ها رفته و بخش ارسال پیام ها را مدیریت مجدد کنید. 

این ویژگی جدید در داخل برگه تنظیمات گروه های چت واتساپ ظاهر می شود. بر این اساس، تا زمانی که شما یک مدیر گروه هستید، می توانید مکالمه را فقط به سایر مدیران گروه محدود کنید.

این موضوع به این معنا است که شرکت کنندگان در حالت عادی هنوز قادر به خواندن پیام های گروه هستند  اما نمی توانند پیام های خود را به اشتراک بگذارند.اما اگر می خواهید اجازه دهید که فردی  بتواند صحبت کند، به سادگی آنها را به ادمین گروه و بخش مدیریت ارتقا دهید.

این تغییرات ممکن است به نظر بسیار ساده و جزئی،برسند اما این خبر خوبی برای هر فردی است که به طور مرتب از چت گروهی استفاده می کند.

چت گروهی اغلب برای ارسال سریع اطلاعات و به اشتراک گذاری این اطلاعات با دوستان انجم می شود. برای مثال مواردی مانند جزئیات برنامه های کاری یا حتی یک جشن تولد. اما هنگامی که شما تعداد زیادی از مردم را در یک گروه  قرار داده اید، آنها به راحتی می توانند گروهتان را به یک جهنم اطلاع رسانی تبدیل کنند.

بدتر از این هم موضوع گروه است. چرا که  گروه های بزرگ اغلب از موضوع اصلی بحث خارج می شوند، که می تواند برای افرادی که گروه را سایلنت نکرده اند اعصاب خرد کن باشد.اما  به روز رسانی جدید واتساپ، شما را قادر خواهد کرد  به راحتی مکالمات مربوط به موضوع را حفظ کنید و فعالیت اعضای گروه را نیز محدومد کنید. این ویژگی جدید از امروز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 

نظرات بینندگان