arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

محصول شگفت انگیز مایکروسافت در راه است / ترکیبی از تلفن همراه و کامپیوتر

گزارش های منتشر شده از مایکروسافت نشان می دهد این شرکت قصد دارد یک کامپیوتر ویژه  جیبی را  معرفی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش های منتشر شده از مایکروسافت نشان می دهد این شرکت قصد دارد یک کامپیوتر ویژه  جیبی را  معرفی کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد نوعی کامپیوتر جیبی استثنائی را معرفی کند. اگرچه ایده طراحی این کامپیوتر هنوز در مرحله آزمایشی است، اما برخی منتقدان نسبت به آن موضع منفی گرفته اند و برخی نیز به ستایشش پرداخته اند.

این محصول با  نام تجاری Levelface  به بازار عرضه خواهد شد و احتمال می رود زمان عرضه نیز به زودی اعلام شود. 
 بیش از یک دهه است که مایکروسافت در حوزه تلفن همراه محصولات قابل توجهی را معرفی نکرده است. بنابراین محصول فوق می تواند با یک تیر 2 نشان بزند. طی سال های اخیر بارها در خصوص  پروژه جدید مایکروسافت اطلاع رسانی شده است. پروژه ای که می تواند کامیپوتر جیبی شما را به تلفن همراه تبدیل کند.

 مایکروسافت طی سال های اخیر ابتدا تلاش کرد تا با تغییرات در ویندوز موبایل خود را با حرکت جامعه همراه کند، سپس سعی کرد نسخهد ویندوز 10 را برای موبایل ها ارتقا دهد.  اما اکنون به نظر می رسد مایکروسافت به فکر افتاده که در بخش سخت افزاری نیز سرمایه گذاری ویژه ای انجام دهد.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت تصمیم گرفته در محصول جدید خود از پردازنده های اینتل یا کوالکام استفاده کند، چرا که ویندوز 10 تجربه بدی در خصوص تراشه های کوالکام داشت. اما با این وجود، حدس زده می شود مایکروسافت کوالکام را انتخاب کند.

در نهایت، اگر محصول جدید مایکروسافت،یک نوع ترکیب از تلفن و کامپیوتر باشد، مایکروسافت باید در نظر داشته باشد که برخی شرکت ها، پیش از این از چنین تکنیکی استفاده کرده اند.

 

نظرات بینندگان