arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

تماشا کنید / ویدیو: عجایب لیست ارزبگیران دولتی / کدام شرکت‌ها، دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند اما کالای نامربوط به حوزه کاری خود، وارد کردند؟

انتشار لیست محدودی از ارزبگیران دولتی توسط بانک مرکزی به درخواست وزارت صنعت، واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشته است. در ویدیوی زیر به جنبه‌ای از عجایب این لیست پرداخته شده و تعدادی از مهمترین شرکت‌هایی که با ارز‌های دولتی ۴۲۰۰ تومانی، کالایی متفاوت از آنچه زمینه فعالیت این شرکت هاست، وارد کرده اند، بررسی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتشار لیست محدودی از ارزبگیران دولتی توسط بانک مرکزی به درخواست وزارت صنعت، واکنش های متفاوتی به دنبال داشته است.

به گزارش انتخاب، از زمان انتشار این لیست تاکنون موارد عجیب فراوانی از آن کشف شده است. اسامی واردکنندگان خودرو در فهرست مذکور وجود نداشت و با اولتیماتوم رییس جمهور، قرار است وزارت صنعت و بانک مرکزی در روزهای آینده آن را منتشر کنند. از طرفی، میزان ارز دریافتی توسط هر شرکت و فهرست شرکت ها بر این اساس، نیز مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفته است.

با این وجود، در ویدیوی زیر صرفا به جنبه ای از عجایب این لیست پرداخته شده و تعدادی از مهمترین شرکت هایی که با ارزهای دولتی 4200 تومانی، کالایی متفاوت از آنچه زمینه فعالیت این شرکت هاست، وارد کرده اند، بررسی شده است:

نظرات بینندگان