arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰

مدیرانی که تابعیت مضاعف دارند از مسئولیت برکنار می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تابعیت مضاعف در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و با اعلام اینکه تابعیت مضاعف مدیران دولتی درد سرساز شده است، گفت: بر اساس این طرح ، مدیرانی که تابعیت مضاعف دارند از مسئولیت برکنار می شوند. 
 
 حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خانه ملت، با تاکید براینکه تابعیت مضاعف مدیران دولتی درد سرساز شده است، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طرح تابعیت مضاعف را بررسی می‌کند.

نماینده مردم نیشابور درمجلس شورای اسلامی  با اعلام این خبر که این طرح در جلسات این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: بر اساس این طرح ، مدیرانی که تابعیت مضاعف دارند ازمسئولیت برکنار می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه معقول نیست کسی که تابعیت مضاعف دارد در مدیریت های کلان کشوری مسئولیت داشته باشد و در کارهای دولتی دخالت کند، تصریح کرد:در این صورت با وجود هر مشکلی، این احتمال وجود دارد که فرد به کشور دوم برود ، که در این صورت پیگیری تخلفات برای ایران پرهزینه خواهد شد.

وی خروج خاوری از کشور را مصداق  مدیران متخلف با دو تابعیت عنوان کرد وگفت: تابعیت مضاعف خاوری پیگیری تخلفات وی را به عنوان مدیر دولتی سخت کرده است و این طرح با همین انگیزه که چنین موردی در کشور تکرار نشود در کمیسیون بررسی می شود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
1
0
باز هم، پس از مرگ سهراب نوشدارو..............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
1
0
نه !!! درست است کسانی فرار کرده اند ولی اگر عملی شود هنوز هم دیر نیست ، ماهی را هر وقت از آب بگیری قابل خوردن است !!!!
نظرات بینندگان