arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰

علی دایی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان که عصر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از بازی با استقلال زمان کمی برای آماده سازی تیم داشتیم و در دو روز اول ریکاوری کردیم و تنها دیروز تمرین اصلی خود را برگزار کردیم.


وی با بیان اینکه سپاهان نیاز به تعریف ندارد ادامه داد: آن‌ها در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی که یکی از بهترین تیمهای ایران است به پیروزی رسیدند و با آمدن قنبری هم به این تیم شوک وارد شد اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و نباید امتیاز را از دست بدهیم.


دایی ادامه داد: ما در بازی فردا خیلی حرف برای گفتن داریم و باید در این بازی مهم این سه امتیاز سخت اما با اهمیت را کسب کنیم. چوب خط امتیاز از دست دادنمان در ورزشگاه خانگی پر شده است و نباید دیگر امتیازی را از دست بدهیم.


سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه تیمش محروم ندارد و کادر پزشکی هم تلاش می‌کند نفرات مصدوم را به این بازی برساند در مورد صحبت محمد پنجعلی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص پیشنهاد به علی دایی برای بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: طی روزهای گذشته با خودم نیز صحبت شده است اما من این پیشنهاد را رد کردم.


دایی افزود: من با تیم راه آهن قرارداد دارم و می‌خواهم با این تیم امسال کارم را ادامه داده و عملکردی مثبت و کار کوچک از خود به جای بگذارم. قبلا هم با قاطعیت اعلام کردم تصمیم به برگشتن ندارم و آن روزهایی که بعضی‌ها دنبال حاشیه سازی بودند و می‌گفتند فلانی دوست دارد برگردد هم به این موضوع تاکید کردم که با باشگاهی دیگر قرارداد دارم و قصد بازگشت در این شرایط به پرسپولیس را ندارم.


سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه خوشبختانه در تیم راه آهن کارش را با خیال راحت انجام می‌دهد تاکید کرد: آروز دارم بتوانم در این تیم منشاء خیر شده و به رده‌های بالا‌تر صعود کنیم. غیر از پرسپولیسٰ یکی دو تیم دیگر هم به من پیشنهاد دادند اما گفتم قصد ترک راه آهن را نداشته زیرا به قراردادم پایبندم.


دایی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد تیم مقابل استقلال به آینده راه آهن بسیار امیدوار شدم و مطمئنم تیم روز به روز بهتر می‌شود. من از روز اول به کار خودم و مجموعه‌ای که به آن آمدم اعتقاد داشتم و انشاءالله سعی می‌کنم با تلاش بیشتر راه آهن را از شکل و شمایل سالهای قبل خارج کنم. متاسفانه در هفته‌های گذشته به آنچه دلخواهم بود نرسیدم و از لحاظ امتیازی کمتر از آنچه مد نظرم بود کسب کردیم و باید در بازیهای بعدی عقب ماندگی‌ها را جبران و به رده‌های بالای جدول بازگردیم.


وی در خصوص اینکه آیا منظورش از این صحبت که قصد دارد منشاء خیر در راه آهن شود موفقیت و قهرمانی در جام حذفی است اظهار داشت: قطعا در جام حذفی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما در گروهی قرار داریم که بسیار سخت است. ما هر بازی را که ببریم در بازی بعد باید مقابل تیم‌های مطرح به میدان برویم اما زیبایی فوتبال در این است که بتوانیم با تیم راه آهن، تیم‌های مدعی را حذف کنیم و ما سعی داریم این کار را به نحو احسن انجام دهیم.


وی در خصوص اینکه آیا اگر هواداران هم بخواهند حاضر نیست به پرسپولیس باز گردد تصریح کرد: به نظر من باید امروز همه دعا کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرید این آرزوی قلبی من است که پرسپولیس موفق شود و استیلی از این وضعیت خارج شده و نتیجه بگیرد. ضمن اینکه من با مجموعه راه آهن قرارداد دارم و شرایطم نسبت به اول فصل فرق کرده است گرچه خودم را مدیون هواداران پرسپولیس دانسته و هیچ وقت محبت آن‌ها را فراموش نمی‌کنم اما الان شرایط متفاوت است زیرا در اول فصل راحت بودم اما الان قرارداد دارم. ضمن اینکه ما ترک‌ها و خصوصا اردبیلی‌ها روی حرفمان می‌ایستیم چه برسد قرارداد ببندیم.


دایی در این خصوص اضافه کرد: من به موفقیتم در راه آهن اعتقاد دارم اما هر وقت من را نخواهند به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم من خودم را پرسپولیسی می‌دانم ولی فعلا با توجه به اینکه قرارداد با راه آهن دارم به این تیم برنمی گردم.


سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه پرسپولیس حتما متعلق به مردم است و هواداران تصمیم گیرنده اول و آخر این تیم هستند افزود: باز هم تاکید می‌کنم الان شرایط فرق دارد و امیدوارم استیلی با پرسپولیس موفق شود.


وی در پاسخ به این سئوال که اگر نتایج ضعیف راه آهن ادامه داشته باشد به عنوان عضو هیئت مدیره سرمربی این تیم که خودتان باشید را برکنار می‌کنید تاکید کرد: من به کارم ایمان دارم و کسانی که منتظرند با راه آهن موفق نباشند به قولی آرزوی خود را به گور می‌برند مطمئن باشید با این تیم موفق خواهم شد.


وی افزود: من الان کارم را انجام می‌دهم اما اگر قرار باشد هیئت مدیره در خصوص سرمربی تصمیم گیری کند در آن جلسه شرکت نمی‌کنم تا سایر اعضا با خیال راحت‌تر در مورد سرمربی تصمیم گیری کنند و بتوانند انتخاب صحیحی انجام دهند.


دایی ادامه داد: من به این دلیل به هیئت مدیره آمدم که بتوانم به تیم کمک کنم زیرا درد‌ها را بیشتر از همه می‌دانم و به عنوان فردی فوتبالی به انصاریفرد کم کنم اگر روزی برسد که مطمئنا نمی‌رسد که بخواهم بروم دست اعضای هیئت مدیره را باز می‌گذارم.


سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پایان با بیان اینکه متاسفانه نتوانستم در جلسه امروز پیشکسوتان پرسپولیس به دلیل مشغله کاری شرکت کنم زیرا با یک دست نمی‌توان هزار هندوانه را برداشت در مورد اینکه چرا در فصل جاری تا این لحظه ۶ مدیر عامل و ۴ سرمربی برکنار شده‌اند گفت: نظر خاصی ندارم اما این را بگویم وقتی کسی بدون سابقه قبلی و بدون در نظر گرفتن خیلی مسائل یک دفعه می‌آید یک دفعه هم می‌رود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
3
daei doset darim
نظرات بینندگان