arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

«جک دورسی» به حساب های کاربری قفل شده هم رحم نمی کند! / حذف تمامی اکانت های مشکوک در به روز رسانی جدید توییتر

توییتر تصمیم دارد تمامی حساب های کاربری قفل شده را حذف کند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که دنبال کنندگان پر شماری دارید، پس آماده یک ریزش آمار شدید در این بخش باشید. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر تصمیم دارد تمامی حساب های کاربری قفل شده را حذف کند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که دنبال کنندگان پر شماری دارید، پس آماده یک ریزش آمار شدید در این بخش باشید. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، توییتر قصد دارد تعداد اکانت های قفل شده را در پلتفرم خود کاهش دهد. 

این حرکت به عنوان بخشی از روند پاکسازی توییتر از اکانت های جلی انجام می شود. بر همین اساس توییتر روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که اکانت هایی که مدت زیادی است به طور دائمی یا موقت قفل شده اند را از رده خارج می کند.

سرپرست بخش های حقوقی، سیاست و ایمنی توییتر، در این خصوص توضیح داد: "در بیشتر موارد این حسابها توسط افراد واقعی ساخته شده است اما ما نمیتوانیم تأیید کنیم که شخصی که حساب را باز کرده است هنوز کنترل و دسترسی به آن را داراست یا خیر.بر این اساس  این بروزرسانی به تقویت "اعتبار حساب" می انجامد."

توییتر در ماه های اخیر بیش از ۷۰ میلیون حساب را به حالت تعلیق درآورده و طبق داده ها این روند در ماه جاری نیز ادامه داشته است.

توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر چون فیس بوک تحت نظارت قانونگذاران ایالات متحده قرار دارند تا مانع گردش اطلاعات غلط شوند .

تعلیق حساب‌های کاربری از مهرماه گذشته و پس از آنکه کنگره آمریکا اعلام کرد روسها با استفاده از حسابهای جعلی درانتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت کرده‌اند افزایش یافته است.

به نظر شما راهکار جدید توییتر می تواند در رشد این شرکت موثر باشد یا تنها منجر به نارضایتی سهامداران از ریزش کاربران می شود؟

نظرات بینندگان