arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
با تکذیب اخبار منتشره و دعوت گروه و ها و رسانه ها به اخلاق و انصاف؛

ابوالفضل فاتح: یک سال و نیم است حتی یک پوند دریافتی نداشته ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابولالفضل فاتح با ارسال متنی به "انتخاب" آورده است:

سمه تعالی

با سلام و تقدیم ادب و احترام

با عنایت به انتشار خبری مبنی بر احتمال لغو بورس تحصیلی اینجانب، به استحضار می رساند از حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون هیچ گونه دریافتی (حتی یک پوند) از جهاد دانشگاهی نداشته ام و اساسا موضوع لغو بورس تحصیلی امری بلاموضوع و تمام شده است. مگر بخواهند ملغی را دوباره تجدید کنند!؟ این هم مثل دروغهای بسیار دیگر نظیر لندن نشینی و سوفرا و مالزی و حلقه و ...!؟

کافی بود دوستان پرسشی از اداری مالی جهاد دانشگاهی می داشتند. احتمالا دلیل انتشار خبر مصرف داخلی یا سیاسی یا اغراض شخصی است. جهاد دانشگاهی میراث ارزشمند امام (ره) و انقلاب است. خوب است حرمت و استقلال این نهاد را حفظ کرده و پخته تر عمل کنند. اگر قرار است شورایی محترم به موضوعی که البته اساسا ملغی و منتفی است، رسیدگی کند برای حفظ ظاهر هم که شده خوب است بگذارند تشکیل شود و سپس نتیجه را اعلام فرمایند نه آنکه پیشاپیش و پی در پی در رسانه ها منتشر کنند که قرار است چنین یا چنان شود.

فرصت را مغتنم شمرده عرض می شود:

سخاوت در دورغ و تهمت به سامعه ی جامعه آسیب می زند. گرچه گویا قحط سالی صداقت و وجدان است اما خوب است رسانه ها جانب بیداری و انصاف نگه دارند و فرصت تنگ خود را به خودخواهی و بازی ارباب دروغ نسپارند. اگر می گذاشتند و رسانه رسانه می ماند، این همه فساد و تباهی و اختلاس نجومی و نیرنگ دامن کشور و انقلاب عزیزمان را نمی گرفت، چنین مردمان شریفمان آزرده نمی شدند و چنین بیگانه در ما طمع نمی کرد.

اگر همه ی سرمایه های کشور با هم به کار بسته می شد باز در این وانفسا و رقابت جهانی فرصتی برای درنگ نبود چه رسد به قیمه قیمه کردن ها که کوچک و بزرگ و غریبه و آشنا نمی شناسد و نتیجه حصر گذشته ی افتخارمان و آینده ی امیدمان است.

حقیر که هیچ و پوچم. سالهاست سیلی مدعیان بی معرفت را بر رخسار بزرگان انقلاب دیده ایم. نه می توانیم و نه حق داریم که به امام و انقلابمان پشت کنیم . با اتکال به خدا امیدوار به اصلاح می مانیم و ایمان داریم که مصادره ی هیج انقلابی برای همیشه مقدور نیست.

ابوالفضل فاتح
   
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
13
یاد خاطره نویسی روزانش بخیر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
1
1
یعنی اونجا هوا می خورد از دولت ایران نمی گیرد از دولت فخیمه چطور
نظرات بینندگان