arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰

استاندار همدان: پاس با سه تبانی علنی سقوط کرد

چون دیدند سایپا در حال سقوط است و سپاهان قهرمان است ، قلعه‌نویی آمد و تیم دومش را در کرج مقابل سایپا قرار داد تیمی که نیمکت‌نشین بود، این چه معنی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پایگاه خبری همدان فوتبال نوشت:
 
استاندار همدان در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده از تبانی در فوتبال برای سقوط پاس همدان سخن گفت.

کرم رضا پیریایی با بیان اینکه در زمینه سقوط تیم پاس به رده پایین‌تر نیز حقایقی هست که در جمع شما بیان می‌کنم، اظهار کرد: در این زمینه سه تبانی علنی وجود داشت که نخستین آن بازی نفت تهران و شاهین بوشهر است چرا که از ما پایین‌تر بودند.

وی با بیان اینکه خود فوتبالی‌ها می‌دانند پشت پرده فوتبال چیست، افزود: شاهین بوشهر امتیاز نداشت اما چون این دو تیم به یک مجموعه مربوط بودند در دقیقه 90، توپ از زمین شاهین عبور ‌کرد به دروازه شاهین رفت و بازی تمام شد که تبانی بسیار مشخصی بود.

پیریایی گفت: مس کرمان دو بر هیچ از راه‌آهن جلوتر بود اما اگر این نتیجه حفظ می‌شد راه‌آهن حذف می‌شد اما دو گل دیگر خورد و تساوی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبانی سوم سپاهان و سایپا بود چون دیدند سایپا در حال سقوط است و سپاهان قهرمان است اما قلعه‌نویی آمد و تیم دومش را در کرج مقابل سایپا قرار داد تیمی که نیمکت‌نشین بود، این چه معنی دارد؛ این وضعیت فوتبال ما است و خواستند حیثیت استان ما را با این اقدامات زیرسؤال ببرند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
0
پاس سقوط كرد چون حكم سقوطش را در هنگام انتقال به همدان گرفته بود .تيمي كه با نتيجه گيري تيمهاي ديگر در جدول جابجا شود همين سرنوشت را خواهد داشت .
نظرات بینندگان