arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

شرکت رولز رویس تاکسی پرنده خود را معرفی کرد / پرواز با سرعت 400 کیلومتر / توان جا به جایی 4 الی 5 مسافر

شرکت رولز رویس نسل جدید تاکسی های پرنده خود را رونمایی کرد. این تاکسی پرنده می تواند یک انقلاب آشکار در حوزه تکنولوژی های خودرو محسوب شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت رولز رویس نسل جدید تاکسی های پرنده خود را رونمایی کرد. این تاکسی پرنده می تواند یک انقلاب آشکار در حوزه تکنولوژی های خودرو محسوب شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این نخستین باری است که شرکت رولز رویس در این حوزه فعالیت می کند.این خودروی هوشمند دارای ویژگی هایی جذاب است.ویژگی هایی که می تواند بسیاری از کاربران را خوشحال کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این خودرو را می توان سوار کردن 4 الی 5 مسافر دانست. از دیگر ویژگی های این خودرو دارا بودن موتور هیبریدی است.

نکته جالب تر این که تاکسی هوایی رولزرویس، متشکل از دو بخش برقی و توربینی است که با گاز کار می کند. افزون بر این ها حداکثر سرعت این تاکسی هوشمند به ۴۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

این تاکسی هوشمند قابلیت برخاستن به صورت عمودی را دارد.حداکثر برد این تاکسی هوایی بعد از هر بار شارژ  کامل به ۸۰۰ کیلومتر می رسد.

یکی از مزیت های مهم این تاکسی این  است که به راحتی می تواند در فضاهای کوچک فرود آید یا آنها را ترک کند.از مزایای این محصول کم سروصدا بودن آن است.

جالب است بدانید برای شارژ کردن این تاکسی پرنده می توان از ژنراتور توربین گازی استفاده کرد. این محصول تا سال 2020 رونمایی می شود.

نظرات بینندگان