arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

استیکرهای جدید واتساپ در راهند / تغییراتی ساده اما کاربردی

استیکر های جدید در حال ورود به واتساپ هستند. این استیکرهای جدید می توانند برای کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جذاب باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استیکر های جدید در حال ورود به واتساپ هستند. این استیکرهای جدید می توانند برای کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جذاب باشند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ایندین اکسپرس، برخی از گزارش های حکایت از آن دارند که نسخه آزمایشی واتساپ، نرم افزار اجتماعی  واتساپ در نسخه version 2.18.218  دارای استیکر های جدیدی است.

روز جهانی استیکر است و خبرها در این خصوص پر تعداد.جالب است بدانید واتساپ در کنار نسخه جدید استیکرها قالبت هایی جدید خواهد داشت. درواقع هنوز زمان حضور این قابلیت در نرم افزار شبکه های اجتماعی  تایید نشده است اما پیش بینی می شود قابلیت های جدید احتمالا شامل این موارد می شود:

اضافه شدن دکمه به روز رسانی

پیش نمایش استیکر ها

استیکر جدید  با علامت (+) نشان داده می شود

نگاهی به استیکرهای واتساپ در طول زمان نشان می دهد این اپلیکیشن می تواند در طول زمان با توسعه استیکرهای خود جذاب تر باشد. درواقع واتساپ با استفاده از قابلیت های جانبی خود می تواند یک اپلیکیشن ویژه تلقی شود. اگرچه برخی از کاربران در خصوص برخی ویژگی ها مثل افشای پاک کردن پیام ها از واتساپ شاکی هستند، اما می توان انتظار داشت استیکرهای جدید اندکی رضایت خاطر را برای کاربران به ارمغان آورند.

 

 

نظرات بینندگان