arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

ابتکار خوشمزه اوبر برای مسافران شکمو معرفی شد / سرویس ارائه خوراکی در خوردو / 1 دلار پاداش برای هر راننده

اوبر برای مسافرانی که در طول سفر با خودروهای این شرکت گرسنه می شوند، یک امکان ویژه فراهم کرده است. ابتکاری که کمک می کنند مسافران و رانندگان به راحتی خوراکی تهیه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوبر برای مسافرانی که در طول سفر با خودروهای این شرکت گرسنه می شوند، یک امکان ویژه فراهم کرده است. ابتکاری که کمک می کنند مسافران و رانندگان به راحتی خوراکی تهیه کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت کرایه خودرو آنلاین اوبر، یک سرویس ویژه معرفی کرده که می تواند در لحظه به کاربران  اسنک، نوشیدنی و خوراکی های حاضری و فوری ارائه دهد. 
با کمک این سرویس جدید دیگر هیچ مسافری در مسیرهای استفاده از اوبر گرسنگی را تحمل نخواهد کرد و به سرعت یک تغذیه خوشمزه دریافت می کند. این سرویس جدید با همکاری "Cargo" ارائه می شود و بر این اساس، خودروهای اوبر مجهز به جعبه های کوچک خوراکی می شود که آماده فروش به مسافران است.

این سرویس به شکل آزمایشی از ژوئن 2017 فعال در شهرهایی از جمله نیویورک، بالتیمور و آتلانتا فعال بوده و قرار است. به سانفرانسیسکو و لس آنجلس گسترش  یابد.

در بین این خوراکی ها برای رانندگان نیز بسته ای رایگان قرار داده شده که شامل  یک جعبه اسنک، مایعات خنک مثل آب و مواردی مشابه می شود. جعبه خوراکی مسافر در کنسول بین راننده و صندلی مسافر قرار دارد و هر جبه ویژه مسافر نیز حدود 10 محصول را شامل می شود، مانند پروتئین های خوراکی، نان و نوشیدنی های صبحگاهی. مسافران می توانند از طریق وب سایت Cargo در گوشی های هوشمند خود خوراکی های مورد نظرشان را برای مسیر اوبر خریداری کنند.

راننده 25 درصد از کل فروش خوراکی ها را به همراه 1 دلار برای هر معامله می گیرند ، این موضوع  به طور میانگین 100 دلار برای هر راننده تولید می کند. 

بسیاری از مسافران در طول مسیر خود از راننده درخواست می کنند جلوی یک رستوران یا کافه نگه دارد تا خوراکی بخرند اما با این روش جدید سفرها سریع تر و خوراکی ها در دسترس تر خواهد بود.

نظرات بینندگان