arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

بارش شهاب سنگ مصنوعی تا سال 2020 / از توکیو تا نیویورک شاهد یک ماجرای مهیج خواهند بود

یک استارتاپ ژاپنی تصمیم گرفته یک ابداع جالب را اجرایی کند. این ابداع هیجان انگیز برای کاربران به چالش کشیده و وارد دنیایی پر از جلوه های بصری می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک استارتاپ ژاپنی تصمیم گرفته یک ابداع جالب را اجرایی کند. این ابداع هیجان انگیز برای کاربران به چالش کشیده و وارد دنیایی پر از جلوه های بصری می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، این استارتاپ در تلاش برای پردازش و ارتقاء سیستمی است تا مخاطبین بتوانند از تماشای  بارش شهاب سنگ مصنوعی  لذت ببرند.

درواقع  این پروژه جزو نخستین پروژه ها در حوزه هوش مصنوعی است که قرار است طی 2 سال آتی مورد بهره برداری قرار گیرد.

این سیستم به 2 ماهواره وابسته است که هر 2 آن ها در دست بررسی و ارتقاء هستند. نخستین ماهواره  تا ماه مارچ ۲۰۱۹ به داخل مدار پرتاب می شود و احتمالاً در تابستان آینده در مسیر درست قرار می گیرد.

هر ماهواره دارای ۴۰۰ شهاب سنگ کوچک است که در زمان مقرر به زمین پرتاب خواهند شد.البته گفته شده این سنگ ها قابل استفاده  مجدد تا ۲۰ الی  ۳۰ بار هستند.

در بخشی دیگر از اطلاعات مرتبط با این استارتاپ می خوانیم که عمر گردش این ماهواره ها ۲۴ ماه است . اما شاید مهم ترین ویژگی محصول فوق این باشد که بسیاری از شهرها از توکیو تا نیویورک را تحت پوشش خود قرار می دهد و حتی از داخل خانه نیز می توانید شاهد نورافشانی این شهاب سنگ ها باشید.

 

مدیر این شرکت نیز اعلام کرده اند؛ هدف ما تمام دنیا است و این نمایش را می توان از سراسر جهان مشاهده کرد.پیش بینی می شود این بارش شهاب سنگی تا  فوریه سال ۲۰۲۰ آماده باشد.

 

مدیر کمپانی سازنده در بخشی دیگر از سخنانش اعلام کرد؛ ما  آزمایشی کوچکی  را در شهر هیروشیما اجرا کردیم که موفقیت آمیز بود . البته باید از آب و هوا ، منطقه و زمینه تاریخی این شهر نیز متشکر باشیم . بودجه اولیه این موضوع ۲۰ میلیون دلار است.

 

 

نظرات بینندگان