arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰

تام هنکس با یک سریال کمدی به تلویزیون می آید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سريالي به تهيه كنندگي «تام هنكس» از شبكه‌ي «اچ.بي.او» پخش مي‌شود.

به گزارش انتخاب، تام هنكس، بازيگر معروف و باسابقه‌ي سينما، با همكاري «گري گوتزمن» سريالي كمدي را به نام «بازيكنان» براي شبكه‌ي تلويزيوني «اچ.بي.او» تهيه مي‌كند.

اين سريال نيم‌ساعتي زندگي ورزشكاران دانشجو را به زباني طنز روايت مي‌كند.

«جيمز ايوانز» و «دريل اسكات» تهيه‌كنندگان اين سريال هستند. هنكس و گوتزمن هم به عنوان تهيه‌كننده‌ي اجرايي با اين پروژه‌ي تلويزيوني همكاري مي‌كنند.

توماس جفري هنکس هنرپيشه، كمدين، کارگردان، دوبلور و نويسنده‌ي آمريكايي است. وي کارش را با بازي در مجموعه‌هاي تلويزيوني کمدي و خانوادگي آغاز کرد. در سال‌هاي 82-1980 به خاطر بازي در سريال کمدي «دوستان صميمي» مورد توجه قرار گرفت و با ايفاي نقش در فيلم «بزرگ» به‌ شهرت رسيد. بعدها کمدي را کنار گذاشت و بازي در درام‌هاي جدي را آغاز کرد. در سال‌هاي اخير کارهاي متفاوتي در درام‌هاي جدي، کمدي و پويانمايي اجرا کرده است. او در هر دو سري فيلم کارتوني «داستان اسباب‌بازي‌ها»، «صداي وودي» عروسک گاوچران، را اجرا کرده است.

هنکس در حال حاضر يكي از مردان پرطرفدار هاليوود است. دستمزد وي براي هر کدام از فيلم‌هاي آخرش20 ميليون دلار بوده است. بازي او در نقش دوست داشتني «فارست گامپ» هفتاد ميليون دلار درآمد برايش به‌همراه داشت.

به گزارش هاليوود ريپورتر، وي دوبار در سال‌هاي 1993 براي «فيلادلفيا» و 1994 براي «فارست گامپ» موفق به كسب جايزه‌ي اسكار بهترين بازيگر مرد شد.‌

از معروف‌ترين آثار هنكس مي‌توان به «بي‌خوابي در سياتل»، «نجات سرباز رايان»، «جاده‌اي به‌سوي تباهي»، «ترمينال» و «رمز داوينچي» اشاره كرد. وي كسب خرس نقره‌اي جشنواره‌ي برلين در سال 1994 و چهار جايزه‌ي «گلدن گلوب» را در كارنامه‌ي افتخارات سينمايي‌اش دارد.
نظرات بینندگان