arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

اوج مصرف برق کشور به ۵۵ هزار مگاوات رسید

اوج (پیک) مصرف برق کشور دیروز (سه شنبه) در مدار بالای ۵۵ هزار مگاوات قرار گرفت که در مقایسه با روز دوشنبه حدود ۹۰۰ مگاوات افزایش داشته است. «محمودرضا حقی فام» سخنگوی صنعت برق کشور یکشنبه هفته جاری در نشستی خبری گفت: مصرف برق امسال نسبت به پارسال سه درصد افزایش یافته است که با حفظ این روند، محدودیت‌های برق تا حدود سه هفته آینده ادامه دارد و بعد از آن مشکل قطعی به طور کامل رفع خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوج (پیک) مصرف برق کشور دیروز (سه شنبه) در مدار بالای ۵۵ هزار مگاوات قرار گرفت که در مقایسه با روز دوشنبه حدود ۹۰۰ مگاوات افزایش داشته است.

به‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا، براساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق دیروز (دوم مردادماه) به ۵۵ هزار و ۱۴۰ مگاوات رسیده است که در مقایسه با میزان مصرف در زمان مشابه پارسال، یک هزار و ۴۸۰ مگاوات افزایش داشته است.
میزان مصرف برق صنایع کشور در زمان اوج دیروز به سه هزار و ۶۹۰ مگاوات رسید.
«محمودرضا حقی فام» سخنگوی صنعت برق کشور یکشنبه هفته جاری در نشستی خبری گفت: مصرف برق امسال نسبت به پارسال سه درصد افزایش یافته است که با حفظ این روند، محدودیت‌های برق تا حدود سه هفته آینده ادامه دارد و بعد از آن مشکل قطعی به طور کامل رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر نیاز مصرف کشور در هفته‌های آینده از افزایش سه درصد کنونی نسبت به پارسال، به پنج درصد برسد، در مردادماه با محدودیت تامین برق مواجه خواهیم بود و هفته نخست شهریور نیز مشکل خواهیم داشت.

نظرات بینندگان