arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
نیوزویک:

رشد 42 درصدی بیت کوین طی 2 ماه اخیر / رکورد 8 هزار دلاری قوی ترین ارز دیجیتال ثبت شد

بیت کوین به بالاترین ارزش خود طی 2 ماه گذشته رسید. درواقع بیت کوین با ثبت رکورد 8 هزار دلاری، برتمامی ناکامی های گذشته خود خط قرمز کشید. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیت کوین به بالاترین ارزش خود طی 2 ماه گذشته رسید. درواقع بیت کوین با ثبت رکورد 8 هزار دلاری، برتمامی ناکامی های گذشته خود خط قرمز کشید. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نیوزویک ارزش یک بیت کوین تنها در 2 ماه گذشته به بالاترین نقطه خود رسیده است.

گزارش ها نشان می دهد که این  افزایش می تواند به صندوق های مبادلات بیت کوین  (ETFs) که در حال حاضر توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) در نظر گرفته شده مرتبط باشد.

اما برای واضح تر شدن ماجرا جالب است بدانید که ETF می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا قوانین مربوط به مبادلات رمزنگاری را دور زده و تجارت را به گونه ای امن تر به جریان بیندازند. روشی که سرقت ها را نیز کاهش می دهد.

برخی از تصمیمات مقامات ایالات متحده نیز می تواند در تنظیم قیمت بیت کوین موثر باشد.متیو نیوتن، تحلیلگر پلت فرم سرمایه گذاری جهانی eToro، در این خصوص گفت: پیش بینی می شود بیت کوین می تواند الگوی صعودی خود را طی ماه های آتی حفظ کند.

وی  ادامه داد: " طی ماه های گذشته برخی فشارهای کوتاه مدت در بازار موجب نگرانی شد تا جایی که  بیت کوین موفق به شکست رکورد قیمت خود نشد.اما این روزها  بیت کوین می تواند به  بیش از 8 هزار دلار برسد.در حال حاضر بیت کوین رشدی 42 درصدی را ثبت کرده است.

باهمه این ها بازارهای ارز دیجیتال  غیرقابل پیش بینی هستند ، فراموش نکنیم که وقتی در پایان سال گذشته، ارزش یک بیت کوین به حدود20 هزار دلار رسید، کارشناسان اقتصادی و مفسران هشدار دادند که این نشانه ها حباب مالی بوده است.

 

نظرات بینندگان