arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

دستگیری زورگیر سابقه دار سیدخندان با شلیک پلیس

سرهنگ داوود زندی گفت: با کسب دستور قضایی از دادسرای ناحیه چهار رسالت، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و سرانجام پس از چندین روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در خیابان خواجه عبدالله شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.در ادامه عملیات تعقیب و گریز ماموران اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و این فرد متوقف و دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کلانتری 120 سیدخندان از دستگیری یک زورگیر در این محدوده با شلیک هوایی پلیس خبر داد.

سرهنگ داوود زندی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: چندی پیش با ارایه شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده سیدخندان درباره سرقت‌ها و زورگیری‌های یک سارق با موتورسیکلت، پرونده‌ای در دایره قضایی کلانتری 120 سیدخندان تشکیل و تیمی از مأموران تجسس برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق مذکور یکی از زورگیران سابقه دار این محدوده است، گفت: در پرونده این فرد چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری بود.

زندی با اشاره به شناسایی پاتوق و محل تردد این متهم گفت: در ادامه با کسب دستور قضایی از دادسرای ناحیه چهار رسالت، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و سرانجام پس از چندین روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در خیابان خواجه عبدالله شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رییس کلانتری 120 سیدخندان با بیان اینکه این فرد قصد فرار از دست ماموران را داشت، گفت: در ادامه عملیات تعقیب و گریز ماموران اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و این فرد متوقف و دستگیر شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی، اظهارکرد: این فرد در کلانتری به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گفته رییس کلانتری 120 سیدخندان، در بازرسی از وسایل متهم چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیف پول و کارت های شناسایی و بانکی مسروقه شهروندان کشف و ضبط شد.

زندی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرای ناحیه چهار رسالت معرفی شد.

نظرات بینندگان