arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰

"استیو جابز از نسل رسول گرامی(ص) است"

"دانیه الجندلی" یکی از نزدیکان استیو جابز موسس شرکت آمریکایی اپل که چندی پیش درگذشت، می گوید که جابز از نسل رسول گرامی(ص) است و اسم واقعی او "مصعب عبد الفتاح الجندلی " است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آتی نیوز: "دانیه الجندلی" یکی از نزدیکان استیو جابز موسس شرکت آمریکایی اپل که چندی پیش درگذشت، می گوید که جابز از نسل رسول گرامی(ص) است و اسم واقعی او "مصعب عبد الفتاح الجندلی " است.

روزنامه " الدستور المصریه" به نقل از دانیه اعلام می کند که شجره نامه استیو جابز نشان می دهد که نسل وی به پیامبر اکرم (ص) و امام حسین(ع) بر می گردد.

این زن سوری می گوید که پدر جوبز پسر عموی پدرش است و نسب پدر آنها به رسول گرامی اسلام می رسد و این شجره نامه در منزل آل الجندلی الرفاعی در شهر حمص سوریه موجود است.

دانیه درباره ازدواج پدر جابز می گوید که عبد الفتاح الجندلی پدر جابز در دانشگاه آمریکایی بیروت درس خواند و سپس از از آنجا به دانشگاه هاروارد امریکا رفت، اما پس از اتمام تحصیلاتش به همراه همسر آمریکایی اش یعنی مادر استیو جابز و منی اسمبسون به شهرش حمص بازگشت.

وی در ادامه افزود: اما اقامت وی در این شهر دو ماه بیشتر طول نکشید و به دلیل ناسازگاری با جامعه خود بار دیگر به امریکا بازگشت و پس از آن دیگر به سوریه بازنگشت.

دانیه تاکید کرد که منی اسمبسون خواهر جوبز دو سال گذشته از شهر حمص بازدید کرد و با خانواده و همه خاندان آل الجندلی- الرفاعی دیدار کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
azade
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
11
khoda rahmatesh kone.
بهزاد
|
PHILIPPINES
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
4
16
ها ها ها
خندیدیم....
تابناک هر مطلبی اررزش انتشار نداره
(عمدا نوشتم تابناک که بدونی داری به کدوم سمت میری،حالا این نظر رو هم باز نذار،ولی میدونم که لا اقل میخونینش)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
15
پس بخش نظرات رابرداريدشماكه نظرات رامنتشرنمي كنيد
احمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
5
0
به نظر من ارزش انتشار بالايي داشت و از اين اطلاع رساني هم تشكر ميكنم. مسلمانان بايد افتخار كنند كه ايشان يك مسلمان زاده است.
نظرات بینندگان