arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

فتحی: جپارف از فهرست خرید استقلال حذف شد/ تیام باید به تمرینات بازگردد وگرنه شکایت می‌کنیم

امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت تیام و جپارف برای حضور در استقلال اظهار کرد: با نظر کادرفنی و با توجه به درخواست جپارف او از فهرست خریدهای استقلال حذف شد. او برای فصل جدید با استقلال قرارداد نداشت. تیام امسال با ما قرارداد دارد و با نامه‌ای که از او دریافت کردیم، خواهان این شده که مبلغی را به استقلال پرداخت کند تا به باشگاه دیگری بپیوندد. ما به او پاسخ منفی دادیم و گفتیم که باید در تمرینات مراجعه کنید، در غیر این‌صورت مانند ماجرای مجید حسینی در فیفا طرح شکایت می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتحی: جپارف از فهرست خرید استقلال حذف شد/ تیام باید به تمرینات بازگردد وگرنه شکایت می‌کنیمسرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه دیگر خواهان جپارف نیست.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت تیام و جپارف برای حضور در استقلال اظهار کرد: با نظر کادرفنی و با توجه به درخواست جپارف او از فهرست خریدهای استقلال حذف شد. او برای فصل جدید با استقلال قرارداد نداشت. تیام امسال با ما قرارداد دارد و با نامه‌ای که از او دریافت کردیم، خواهان این شده که مبلغی را به استقلال پرداخت کند تا به باشگاه دیگری بپیوندد. ما به او پاسخ منفی دادیم و گفتیم که باید در تمرینات مراجعه کنید، در غیر این‌صورت مانند ماجرای مجید حسینی در فیفا طرح شکایت می‌کنیم.

او افزود: باتوجه به رقم درخواست مالی جپارف و بررسی در کمیته فنی، کادر فنی هم با ماندن جپارف مخالفت کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه درباره مذاکره با دیگر گزینه‌های خارجی این تیم مانند گئورگی حاجی، توضیح داد: بله در حال مذاکره هستیم. در خصوص بازیکنان جانشین هم در حال مذاکره هستیم. استقلال دارای نیروهای مستعدی است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هم به تیم اضافه می‌کنیم.

فتحی درباره جدایی مجید حسینی که منجر به شکایت باشگاه استقلال از این بازیکن به فیفا شد، بیان کرد: من فقط می‌توانم بگویم متاسف هستم. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. امیدوارم در دوره مدیریت جدید این اتفاقات رخ ندهد و باشگاه بتواند از سرمایه‌های خودش بهتر استفاده کند.

او درباره آخرین وضعیت مجید حسینی برای بازگشت به استقلال تصریح کرد: ما با باشگاه ترابزون اسپور در حال مذاکره هستیم. مجید حسینی راهی جز بازگشت ندارد مگر این رضایت استقلال را برای پرداخت خسارت جلب کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان به گسترش فولاد بازمی‌گردد یا در استقلال می‌ماند؟ توضیح داد: او بازیکن استقلال است و در حال گذراندن دوره نقاهت است.

نظرات بینندگان