arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

فتحی: به دنبال باطل کردن ITC نور‌افکن هستیم/ به تیام برای بازگشت نامه زدیم+ عکس

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: رسما به تیام نامه زدیم تا به این بازیکن اعلام کنیم که با توجه به قرارداد او با استقلال به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم و این بازیکن باید براساس قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات حاضر شود. فتحی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مکاتبات ما برای دریافت حق رشد نورافکن آغاز شده است. تلاش می‌کنیم تا حقوق قانونی باشگاه را دریافت کنیم و به هواداران اطمینان می‌دهم که در این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد و فعلا به دنبال باطل کردن آی‌تی‌سی کارت نورافکن هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتحی: به دنبال باطل کردن ITC نور‌افکن هستیم/ به تیام برای بازگشت نامه زدیم+ عکسامیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اعلام کرد که تلاش‌های استقلال برای بازگرداندن تیام آغاز شده است.

وی در این‌باره گفت: رسما به تیام نامه زدیم تا به این بازیکن اعلام کنیم که با توجه به قرارداد او با استقلال به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم و این بازیکن باید براساس قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات حاضر شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مکاتبات ما برای دریافت حق رشد نورافکن آغاز شده است. تلاش می‌کنیم تا حقوق قانونی باشگاه را دریافت کنیم و به هواداران اطمینان می‌دهم که در این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد و فعلا به دنبال باطل کردن آی‌تی‌سی کارت نورافکن هستیم.

فتحی: به دنبال باطل کردن ITC نور‌افکن هستیم/ به تیام برای بازگشت نامه زدیم+ عکس

نظرات بینندگان