arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی انگلیس ماندگار شد

«گرت ساوت گیت» سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از هدایت سه شیرها در رسیدن به بهترین نتیجه خود در جام جهانی که از سال 1990 بی سابقه بوده است، پس از مذاکره با فدراسیون فوتبال این کشور با قراردادی پنج میلیون پوندی در سمت خود باقی می ماند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی انگلیس ماندگار شدساوت گیت یک سال پس از اینکه هدایت این تیم را از «سم آلاردایس» سرمربی اسبق انگلیس تحویل گرفت، با قراردادی چهار ساله به مبلغ 2.5 میلیون پوند و 'بندی' که به بعد از رقابت های جام جهانی مربوط می شد، روی نیمکت این تیم نشست.
مطابق بند گنجانده شده در قرارداد پیشین این سرمربی، فدراسیون فوتبال انگلیس در صورت نتیجه نگرفتن این تیم در جام جهانی می توانست ساوت گیت را به راحتی از سمت سرمربیگری برکنار کند، اما پس از موفقیت تیم تحت هدایت ساوت گیت، این سرمربی در موقعیت خوبی قرار گرفت به طوریکه مقامات فدراسیون فوتبال بریتانیا تصمیم به ابقا و امضای قراردادی جدید با او گرفتند.
در قرارداد جدیدی که به ارزش سالیانه پنج میلیون پوند به امضا رسیده است، ساوت گیت می بایست تیم ملی انگلیس را به رقابت های یورو 2020 و همچنین جام جهانی 2022 قطر برساند.
تیم ملی انگلیس در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با نمایشی تحسین برانگیز خود را تا مرحله نیمه نهایی رساند، اما با پذیرفتن شکست مقابل کرواسی راهی دیدار رده بندی شد، جایی که در نهایت با نتیجه 2 - صفر مغلوب بلژیک شد.

نظرات بینندگان