arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

ارائه لیست کالاهای غیرقابل احتکار به سازمان تعزیزات حکومتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارائه لیست کالاهای غیرقابل احتکار به سازمان تعزیزات حکومتیاصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه، 7 مرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: آقای انصاری رئیس تعزیرات حکومتی و معاونانش میهمان اعضای کمیسیون بودند

وی با بیان اینکه رئیس سازمان تعزیرات گزارشی از عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه داد، افزود:  مجتمع ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین قاچاق کالا‌های بهداشتی در این سازمان تشکیل شده است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس، ادامه داد: آقای انصاری در این جلسه عنوان کرد که سازمان تعزیرات پس از این پس نسبت به کالا‌های دو صنعت پتروشیمی و فولاد که از بورس خارج شده‌اند نیز نظارت می‌کند.

سلیمی به بخش دیگری از اظهارات انصاری اشاره کرد و گفت: وی در این جلسه گفت که لیست کالا‌های مشمول احتکار از دولت تحویل گرفته شده و از این پس با فروشندگانی که بیش از اندازه کالا‌های این لیست را انبار کنند، برخورد قانونی می‌شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس از تغییر کمیسیون دو عضو کمیسیون متبوعش خبر داد و خاطرنشان کرد: محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان و امیر خجسته نماینده مردم همدان به عضویت کمیسیون اصل نود درآمدند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان