arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

بدل محسن هاشمی به دام افتاد

در جریان بررسی کشفیات و دستگیری سارقان در طرح رعد ۱۳ پلیس تهران بزرگ، سارقی که با جعل عنوان افراد مشهور سیاسی، فرهنگی و ... و با تغییر چهره خود شبیه به این افراد با کارت شناسایی آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، توسط ماموران پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بدل محسن هاشمی به دام افتاد

سارقی که با استفاده از کارت های شناسایی افراد مشهور اقدام به کلاهبرداری و جعل عنوان می کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در جریان بررسی کشفیات و دستگیری سارقان در طرح رعد 13 پلیس تهران بزرگ، سارقی که با جعل عنوان افراد مشهور سیاسی، فرهنگی و غیره و با تغییر چهره خود شبیه به این افراد با کارت شناسایی آنها اقدام به کلاهبرداری می کرد، توسط ماموران پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

این فرد در اظهاراتش عنوان کرد که مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب بوده و با توجه به مسئولیتش کارت های شناسایی افراد مسئول، ناشران و افراد بازدید کننده مرتبط با نمایشگاه کتاب را در اختیار داشته و در منزل خود نگهداری کرده است.

وی در ادامه مدعی شد: من هیچ کلاهبرداری نکرده ام و فقط این کارت ها را در اختیار داشتم.

در همین خصوص مامور بازپرس این متهم درباره جرم و فعالیتش با عناوین جعلی و تغییر چهره مبدل به افراد سیاسی و مشهور در سطح شهر گفت: متهم با استفاده از تغییر چهره و در دست داشتن کارت های شناسایی مرتبط با افراد مشهور سیاسی و... اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کرد که همکاران بنده در پلیس تهران بزرگ موفق به دستگیری این کلاهبردار شدند.

نظرات بینندگان