arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری بی ام و در مجارستان / خودروساز آلمانی مشکلات تجاری با ایالات متحده را به فرصت تبدیل می کند

شرکت بی ام و  اعلام کرد که 1.2 میلیارد دلار برای بازار مجارستان به عنوان مبادلات تجاری جهانی در نظر گرفته است.خبری که نشان از تلاش این شرکت آلمانی برای رسیدن به بازارهای جدید دارد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت بی ام و  اعلام کرد که 1.2 میلیارد دلار برای بازار مجارستان به عنوان مبادلات تجاری جهانی در نظر گرفته است.خبری که نشان از تلاش این شرکت آلمانی برای رسیدن به بازارهای جدید دارد. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این شرکت برنامه هایی متفاوت نیز برای تسخیر بازارهای چین و ایالات متحده در سر دارد.
پس از جابجایی های وسیع اخیر در حوزه تجارت جهانی و  دریای پر تلاطم تعرفه ها و البته  جنگ های احتمالی تجاری پیش رو، شرکت بی ام و در تلاش است تا استراتژی های فروش خود را متحول کند. د این میان بسیاری از کارشناسان حوزه فروش خودرو معتقدند این حرکت بی ام و می تواند مانند بمب سال عمل کند.بمبی استراتژیک با بازدهی بسیار بالا.

این هفته بی ام و  اعلام کرد که تقریبا 1 میلیارد یورو (حدود 1.2 میلیارد دلار) برای ساخت یک کارخانه جدید در مجارستان هزینه خواهد کرد. این نخستین سرمایه گذاری بی ام و در مجارستان در طول 2 دهه اخیر است.

 این اقدام بی ام در مجارستان احتمالا بیش از 1 هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد و قادر خواهد بود ظرفیت تولید 150 هزار خودرو را به شکل سالانه به مجارها هدیه دهد. 

 این خط تولید احتمالا در 2 حوزه تولید اتومبیل های استاندارد مبتنی بر احتراق و مدل های الکتریکی فعالیت خواهد کرد. این موضوع بسیار مهم است چرا که می تواند آینده ای فوق العاده را برای مجارها رقم زند.

اما اقدام هوشمندانه بی ام و برای ساخت پایگاه هایی جدید در اروپا را از بعد دیپلماتیک نیز می توان مورد بررسی قرار داد. در شرایطی که دولت آمریكا در حال آتش افزوری در روابط با تحادیه اروپا است، بی ام و یک مسیر جدید ارتباطی برای افزایش اعتبار خود در اروپا ایجاد کرده تا متحدان منطقه ای خود را افزایش دهد. درواقع  تهدید تعرفه های واردات و صادرات ایالات متحده می تواند برای بی ام و تبدیل به بازاری غیر قابل پیش بینی در اروپا  شود.

از سوی دیگر بی ام و  بمب قیمت های X5 و X6 خود را برای صادرات به چین منفجر کرد که به معنای  افزایش قیمت ها و تعرفه های تازه است. 

بی ام و تلاش های خود را تنها در اروپا گسترش نمی دهد. این شرکت  اخیرا اعلام کرده است که علاوه بر خودروهای مینی  الکتریکی، خودروی iX3 را در چین تولید خواهد کرد. 

برچسب ها: بی ام و ، خودرو ، ماشین
نظرات بینندگان