arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

"رهام" آغازگر تحولي بزرگ در صنعت خودروي ايران و سايپا

صنعت خودروي ايران از جمله گروه خودروسازي سايپا به بازار ونزوئلا راه پيدا كرده و در اين كشور خودروي ايراني توليد مي شود كه اميدواريم با احياي مجدد، خودرو و قطعات خودرويي با شتاب بيشتري در ونزوئلا توليد شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفير جمهوري اسلامي ايران در كشور ونزوئلا گفت: خودروي رهام كه به زودي وارد بازار خواهد شد آغازگر تحولي بزرگ در صنعت خودروي ايران و سايپا خواهد بود.

به گزارش سايپانيوز، مصطفي علايي در جريان بازديد جمعي از سفراي جمهوري اسلامي ايران از مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا با بيان مطلب فوق خاطرنشان كرد: بازديد از محصولات جديد سايپا به من انگيزه زيادي داد و سايپا با محصولات جديد خود مي تواند تحولي عظيم در خودروسازي ايران را رقم بزند.

وي گفت: از مركز تحقيق و توسعه و متخصصان و مهندسان ايراني سايپا كه با خلاقيت خودروي رهام را طراحي كردند، قدرداني مي كنم و قطعا" ذهنيت منفي مردم در خصوص پرايد با ورود خودروي جديد رهام به بازار تغيير خواهد كرد و مردم به خودروي توليد داخلي مانند رهام سايپا افتخار خواهند كرد.

علايي تاكيد كرد: مردم دوست دارند كه خودروي ايراني سوار شوند كه شيك و برخوردار از استانداردهاي جهاني و اروپايي باشد و به نظر مي رسد خودروي رهام در سطح استانداردهاي جهاني است و مي تواند با خودروهاي خارجي در بازارهاي بين المللي رقابت كند.

سفير جمهوري اسلامي ايران در ونزوئلا بيان كرد: صادرات خودرو و صادرات خدمات فني و مهندسي خودرو از دو جهت براي كشور ما اهميت دارد، اول از بعد ملي و اينكه افتخار ماست كه خودروي ايراني به بازارهاي جهاني راه پيدا كند، چه به كشورهاي همسايه و يا كشورهاي آمريكاي لاتين مثل ونزوئلا و در وهله دوم صادرات خودرو به جهت اقتصادي به نفع كشور ماست و با توليد بيشتر، سود و اشتغال بيشتري نصيب كشورمان خواهد شد كه اين اتفاق در كشور ونزوئلا رخ داده است.

علايي تصريح كرد: صنعت خودروي ايران از جمله گروه خودروسازي سايپا به بازار ونزوئلا راه پيدا كرده و در اين كشور خودروي ايراني توليد مي شود كه اميدواريم با احياي مجدد، خودرو و قطعات خودرويي با شتاب بيشتري در ونزوئلا توليد شوند.

وي تنها راه مقابله با تحريم ها را اميدواري به آينده، خلاقيت، كوشش و يافتن راه هايي كه وابستگي كمتري به خارج دارد، دانست و گفت: با خوداتكايي و استفاده از روش هاي خلاقانه توان عبور از تحريم ها را خواهيم داشت.
نظرات بینندگان