arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

طارق همام استقلالی شد/قرارداد 3 ساله بازیکن عراقی با آبی‌پوشان

با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی ۳ ساله رسما به استقلال پیوست. این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان و امید عراق است و با نظر وینفرد شفر و بعد از مذاکره با امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا به این ترتیب به جمع آبی پوشان اضافه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طارق همام استقلالی شد/قرارداد 3 ساله بازیکن عراقی با آبی‌پوشانبا اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی ۳ ساله رسما به استقلال پیوست.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی ۳ ساله رسما به استقلال پیوست.

این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان و امید عراق است و با نظر وینفرد شفر و بعد از مذاکره با امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا به این ترتیب به جمع آبی پوشان اضافه شد.

این بازیکن بعد از دیدار تیم عراق برابر فلسطین به ایران باز خواهد گشت و سپس روز دوشنبه به تهران باز خواهد گشت و بعد از موفقیت در تست‌های پزشکی، قرارداد این بازیکن معتبر و اجرایی می‌شود.

نظرات بینندگان