arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد شکنی یک تریلیون دلاری اپل تا رازهای الکتریکی اهرام ثلاثه

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اپل موفق شد با شکست دادن رقبای سرسختی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل بالاخره رکورد عبور از مرز ارزش سهام 1 تریلیون دلاری را بزند و در مقام نخست قرار گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک با آتاری قرارداد بست. قراردادی که نوید سفرهایی متفاوت را به سرنشینان خودروهای  تسلا می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک 4.5 میلیون دلار برای کمک به صنعت خبر ارائه می کند. این در حالی است که آخرین سود سه ماهه فیسبوک بیش از 5 میلیارد دلار بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قوی ترین دوربین امنیتی سال به نام «Kuna» معرفی شد. دوربینی که می تواند مزاحمان و سارقان را به سرعت تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیران غول های فناوری بار دیگر به کمیته اطلاعات سنای آمریکا احضار شدند. در میان احضار شدگان اسامی افرادی مثل جک دورسی، شریل سندبرگ و ساندار پیچای دیده می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های ارسال شده از شرکت گوگل حکایت از این دارد که موتور جستجوی  مذکور برای فعالیت درچین برنامه ریزی هایی ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران و باستان شناسان کشف کرده اند که اهرام ثلاثه مصر قادر به حفظ انرژی الکتریکی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان