arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

فیلم/ زد و خورد دو خواننده رپ، ترمینال فرودگاه پاریس را تعطیل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زد و خورد میان دو خواننده رپ رقیب فرانسوی «بوبا» و «کاریس» و طرفدارانشان ترمینال فرودگاه اورلی پاریس را برای ساعاتی به تعطیلی کشاند و پروازهای این فرودگاه را با تاخیر مواجه کرد.

ویدیوهای منتشره از فروشگاه‌های فرودگاه، صحنه‌های نزاع دو نفر وا فراد هوادارشان را نشان می‌دهد. در حالی که عده‌ای از مسافران از محل درگیری می‌گریزند، عده‌ای دیگر در حال ضبط تصاویر با تلفن‌های همراه خود دیده می‌شوند.

در یکی از فیلم‌ها «بوبا» ۴۱ ساله بدون لباس به چشم می‌خورد که با فریاد می‌گوید: «وقتی حرفی میزنی پایش بایست». وکیل «کاریس» ۳۸ ساله می‌گوید ماجرا از آن‌جا آغاز شده است که بوبا به همسر و دختر کاریس توهین کرده است.

پلیس فرودگاه گفته است این دو خواننده به همراه ۹ تن از شرکت‌کنندگان در زد و خورد بازداشت شده‌اند. این دو خواننده رپ روز پنج‌شنبه را نیز تحت بازداشت مانده‌اند. ترمینال یک فرودگاه اورلی نیز پس از ساعتی تعطیلی بازگشایی شده است.

بوبا، خواننده رپ فرانسوی با نام واقعی الی یافا، پیش از این نیز با خواننده‌های دیگر سبک هیپ‌هاپ سابقه درگیری داشته است. او در مراحل اولیه فعالیتش با کاریس با نام واقعی اکو نکوری همکار بود و این دو ترانه‌ای مشترک به نام «کلش» را در سال ۲۰۱۲ منتشر کردند. پس از آن بود که رابطه دو نفر به تیرگی گرائید.

دامنه درگیری روز چهارشنبه به شبکه‌های احتماعی و بین هواداران دو خواننده نیز کشیده شده است.

اختلاف میان خوانندگان رپ در آمریکا نیز مسبوق به سابقه است و در مواردی به مرگ خوانندگانی نظیر «نوتوریوس بی. آی. جی» یا «توپاک شکور» نیز انجامیده است.

نظرات بینندگان