arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

تبلیغات گوگل استانداردتر می شوند / نظارت بر آگهی های مرتبط با درمان اعتیاد / حذف محتواهای جعلی و کلاهبردارانه

شرکت گوگل محدودیت های تبلیغاتی خود را در حوزه سلامتی کاهش می دهد.موضوعی که طی چند ماه گذشته بسیاری از تبلیغات موجود در موتور جستجوی این شرکت را محدود کرده بود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل محدودیت های تبلیغاتی خود را در حوزه سلامتی کاهش می دهد.موضوعی که طی چند ماه گذشته بسیاری از تبلیغات موجود در موتور جستجوی این شرکت را محدود کرده بود. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گیزمودو، گوگل تصمیم گرفته سیستم های جستجو خود را کمی آزادتر کند.طی چند ماه گذشته، هنگامی که شما در رابطه با شرایط ترک اعتیاد به مواد مخدر در گوگل جستجو می کردید، گوگل تقریبا هیچ نوعی تبلیغی را ارائه نمی داد. اما به نظر می رسد این شرکت تصمیم گرفته محدودیت های خود را کاهش دهد.

گوگل در ماه سپتامبر گذشته، پس از آن که گزارش هایی در خصوص تبلیغات درمان ترک اعتیاد مشکوک در موتور جستجوی خود دریافت کرد تصمیم گرفت ازماه ژانویه،  این تبلیغات را در سراسر جهان ممنوع کند.

در آن زمان، گوگل اعلام کرد که تصمیم گرفته است تبلیغات مرتبط به تمامی مراکز ترک و درمان اعتیاد را ممنوع کند. البته در همان زمان نیز اعلام کرد که این کار را تا زمانی که یک روش جایگزین پیدا کند ادامه خواهد داد. 

گوگل سپس با  موسسه "LegitScript" که یک سرویس تنظیم دارویی و درمان اعتیاد است مشغول همکاری پژوهشی شد تا بتواند تبلیغات استاندارد را از تبلیغات جعلی تشخیص دهد.

این رویکرد استاندارد و بازرسی پست های تبلیغاتی کمک می کند که گوگل تبلیغات حقیقی را از تبلیغات فریبکارانه تشخیص دهد.

یک سخنگوی گوگل نیز در گفتگو با گیزمودو اعلام کرد که این شرکت سیاست های جدید خود را طی هفته جاری اجرایی خواهد کرد.

.

نظرات بینندگان