arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی نقشه گوگل تا ماجرای جف بیزوس و حزب نازی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گوگل سیستم به اشتراک گذاری وضعیت باتری را به نقشه های خود افزوده است.سیستمی که به کاربران کمک می کنند متوجه شوند وضعیت باتری دوستانشان در چه حد است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته بمب خبری دنیای فناوری جهان منفجر شد و عنوان اولین شرکتی که  به ارزش 1 تريليون دلار ارزش سهام  بازار دست یافت، به اپل رسید. اما به نظر می رسد این عنوان پیش از این به یک شرکت چینی رسیده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نرخ  تماس های صوتی در شبکه های تلفن همراه بریتانیا به شدت کاهش یافته است. موضوعی که می تواند برای اپلیکیشن ها و نرم افزارهای صوتی و تصویری نویدبخش و برای اپراتورهای مخابراتی نگران کننده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل به دنبال آن است که برای کارکنان خود هایپرلوپ اختصاصی طراحی کند. هایپرلوپی که مدت زمان رسیدن کارمندان به محل کار را به حداقل می رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از آن که گروهی از نمایندگان کنگره ایالات متحده نسبت به فروش محصولات حزب نازی در آمازون اخطار دادند، مدیر عامل آمازون؛ جف بیزوس نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پنجره های هوشمند اتومبیل های مرسدس بنز به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.این موضوعی است که می تواند دید راننده های خودرو را چند برابر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل برای کلینیک های بهداشتی جدید خود نیروهای ویژه ای استخدام می کند و تمرکز خود را بر حفظ سلامت کارکنان متمرکز می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان